Zelfgemaakte chocoladepuddingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:18 schreef PeRi het volgende:
Pudding.
Hé, dat is míjn tekst!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:24 schreef PeRi het volgende:
Natuurlijk, want ik ben tof. Ze komen op mijn tofheid af. Als vliegen op stront.
Goede vergelijking.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:24 schreef PeRi het volgende:
Natuurlijk, want ik ben tof. Ze komen op mijn tofheid af. Als vliegen op stront.
Smaakt de dame blanche?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:18 schreef PeRi het volgende:
Pudding.
Vinden jullie dat openbaar vervoer gratis moet zijn?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:30 schreef MissBliss het volgende:
NS.
Ja, zeker als er at random treinen uitvallen, zonder informatie whatsoever en dat er dan 1 lullig stoptreintje aankomt, waar je met zn 90.000en in moetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Vinden jullie dat openbaar vervoer gratis moet zijn?
Ja wel. Ik zou ook wel willen dat kranten gratis zouden zijn en bijv. ook de bios niets zou kosten. Maarja dat kan natuurlijk nooit uit. Hoe zou je dat geld terug kunnen winnen dan? Doordat er minder files zouden zijn? Of gooien we gewoon de belasting wat omhoog?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Vinden jullie dat openbaar vervoer gratis moet zijn?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zeker als er at random treinen uitvallen, zonder informatie whatsoever en dat er dan 1 lullig stoptreintje aankomt, waar je met zn 90.000en in moet
Wow. 90.000. Dat is bést veel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, zeker als er at random treinen uitvallen, zonder informatie whatsoever en dat er dan 1 lullig stoptreintje aankomt, waar je met zn 90.000en in moet
Precies! Gratis bestaat niet!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja wel. Ik zou ook wel willen dat kranten gratis zouden zijn en bijv. ook de bios niets zou kosten. Maarja dat kan natuurlijk nooit uit. Hoe zou je dat geld terug kunnen winnen dan? Doordat er minder files zouden zijn? Of gooien we gewoon de belasting wat omhoog?.
Dat vond ik ook jaquote:
Kop op.quote:
Ik ben subliem in debaterenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:35 schreef Paltos het volgende:
[..]
!
(Weten jullie wat 'pro' argumenten die ik daarna natuurlijk onderuit haal als oefening op het debat van morgen?)
Ja, ik ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kop op.Ik heb ook zo vaak moeten staan in een overvolle coupé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |