zweefvlieger ?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:59 schreef mcDavid het volgende:
goed topic! hier ga ik vaker langskomen denk ik...
was helaas me camera vergeten afgelopen zondag op de eerste vliegdag van t seizoen
Ja natuurlijk!quote:
Zie je dat al je vliegtuigen donker zijn? Je moet óf spotmetering gebruiken, óf 1 of 2 stops overbelichten (ik doe altijd het 2e).quote:Op maandag 13 maart 2006 19:38 schreef jozef444 het volgende:
Ik zag zo snel nog geen ander topic, dus dan openen we der zelf maar één. Plaats hier de plaatjes die je zelf hebt geschoten op vliegshows of van vliegtuigen die je "zomaar" tegenkwam.
Ik begin met een paar van mijn eigen foto's die ik heb gemaakt op de Open Dagen van de Koninklijke Luchtmacht 2003 op vliegbasis Twente.
[afbeelding]
Een inverted pass van een Saab Draken van de Oostenrijkse luchtmacht.
[afbeelding]
Display team van de Royal Air Force de Red Arrows in actie.
[afbeelding]
Een Sea Harrier "stil" in de lucht.
En als laatste wat pics van het Italiaanse display team de Frecce Tricolore in actie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die foto's doen het niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:04 schreef ide het volgende:
[..]
Ja natuurlijk!
zweefvliegtuigen hebben zoals je ziet heel sterke vleugels..![]()
Foto's van het net plukken kan iedereen... Dit zijn zelfgemaakte foto's.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Aparte vliegveld en vliegtuig foto's # 1
Mhm alle foto's die groter zijn op FOK! worden bij mij automatisch geresized...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
NiceIk zou ze wel ff resizen naar 550 breed
![]()
Have it your wayquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:11 schreef Flyingdutchman het volgende:
[..]
Mhm alle foto's die groter zijn op FOK! worden bij mij automatisch geresized...
Maar ik was eigenlijk niet van plan ze te verkleinen aangezien direct van m'n eigen site gelinkt zijn.
omg Ron...die heb je zeker de hele dag openstaan en in de CTRL V modus of niet?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Have it your way
lees deze sticky even: [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
Ik heb hem in middels al in zo veel topics gebruikt dat ik hem eenvoudig even snel kan CTRL-C / CTRL-V iddquote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
omg Ron...die heb je zeker de hele dag openstaan en in de CTRL V modus of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |