Ja, maar die schreef die pas toen de getuige uit het raam ging hangen, volgens haar was hij al aan het rondkijken of iemand het gezien hadquote:Op maandag 13 maart 2006 19:15 schreef Lucille het volgende:
Toch aardig van het briefje, anders ben je echt de lul.
Klopt, ben ik ook zeker dankbaar voor!! Maar het blijft klotequote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef The_stranger het volgende:
Foutje kan gebeuren, en goed opgelost door gegevens achter te laten...
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Klopt, ben ik ook zeker dankbaar voor!! Maar het blijft klote![]()
Nee, zij heeft zich kranig geweerd! Ik moest haar wel troosten, ze heeft daar een poos alleen gestaanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:20 schreef dutchmage het volgende:
zo een 626je geeft niet echt mee he...
pff ja man.. sorry dat ik er tegen aan heb gezeten.. maar ik had de bus geparkeerd in het vak.. en voor mij ook een en die had me ingebouwd.. dus ik moest achteruit.. en toen zat ik tegen je auto aanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:21 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, zij heeft zich kranig geweerd! Ik moest haar wel troosten, ze heeft daar een poos alleen gestaan
De auto's staan hier haaks op de straat, dus dat kan helemaal nietquote:Op maandag 13 maart 2006 19:22 schreef dutchmage het volgende:
[..]
pff ja man.. sorry dat ik er tegen aan heb gezeten.. maar ik had de bus geparkeerd in het vak.. en voor mij ook een en die had me ingebouwd.. dus ik moest achteruit.. en toen zat ik tegen je auto aan![]()
Worden zo gemaakt!! Ik heb zelf geen digitale camera, maar er komt straks iemand langs met wel zo'n dingquote:Op maandag 13 maart 2006 19:28 schreef MadRotorHead het volgende:
FOTO'S?
Ja, leuk hequote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef teh_m0nkey het volgende:
Als je het zelf doet & bang bent voor getuigen: papiertje met PWNED onder de ruitenwisser
Oh ja, inderdaad, goed dat je het zegt!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:54 schreef risible het volgende:
Wees blij dat hij zijn adres enzo heeft achter gelaten.
Ik had je reactie wel eens willen zien als die pipo geen briefje had achter gelaten en er geen getuigen waren geweest.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Klopt, ben ik ook zeker dankbaar voor!! Maar het blijft klote![]()
Ik nietquote:Op maandag 13 maart 2006 20:04 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Ik had je reactie wel eens willen zien als die pipo geen briefje had achter gelaten en er geen getuigen waren geweest.
Ach niet overdrijven, als je zelf beetje handig bent kan je het voor een appel en een ei maken. Zat laatst met mijn moeders twingo achterin een andere auto (was gladquote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
een kop spuiten
een kop maken
dik iets van 3000euro schade
als je pech heb is je auto dood en los verklaart
kan je een nieuwe gaan uitzoeken
Ligt er aan wat er allemaal krom is. Want waren alle balken nog recht in jou geval?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:54 schreef frenkck het volgende:
Kapje nog gespoten voor 125 euro, dus voor 250 euro weer helemaal klaar en toch mooi 500 euro in mijn zak gestoken. Als je beetje handig bent kan je veel zie je maar weer en die 3000 euro schade is dus echt zwaar overdreven.
Ja.quote:
Ik denk het ook, hij heeft mijn auto precies op de bumper geraakt en alles meegenomen.... Morgen eens verder uitzoekenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Volgens mij is dat zonder heel veel problemen te fixen. Alleen even opletten dat er niks is gebogen wat niet zichtbaar is. Want dan ben je de sjaak!
Even naar de professional dusquote:Op maandag 13 maart 2006 21:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik denk het ook, hij heeft mijn auto precies op de bumper geraakt en alles meegenomen.... Morgen eens verder uitzoeken
Zeker, morgen eerst bellen met verzekering en met het verhuisbedrijf. Dan door naar de schadeexpert.quote:
Ja dat is het beste, die moet het dan maar even doormeten enzo.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:03 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Zeker, morgen eerst bellen met verzekering en met het verhuisbedrijf. Dan door naar de schadeexpert.
En je username was...?quote:Op maandag 13 maart 2006 21:45 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Ja.Domme signature werkt al lang niet meer staat er al heel lang maar ben te lui om hem te veranderen.
Maar ik was al gebanned van AVP.
![]()
Even kijken hoe ik dit ga aanpakken, want officieel mag ik zo natuurlijk de weg niet opquote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja dat is het beste, die moet het dan maar even doormeten enzo.
Kan echt klote zijn, mijn moeder had jaren geleden een kleine botsing waarbij niet eens schade te zien was. Maar er was toch voor honderden euros interne schade.
hmmz, hangt alles er nog een beetje aan? Bumper in de achterbak en dan gewoon rijden. Tenminste, zo zou ik het doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Even kijken hoe ik dit ga aanpakken, want officieel mag ik zo natuurlijk de weg niet op
Voorste balk waar ook het motorkap slot inzit was beetje naar binnen gebogen, maar dat viel reuze mee. En verder is hij nog perfect recht, heb nog niks geen afwijking gemerkt. Ook als ik stuur los laat op hoge snelheden niks aan te merken. Dus heb ook wel heel veel geluk gehad denk.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:27 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat er allemaal krom is. Want waren alle balken nog recht in jou geval?
Een kort stukje wel, maar als ik nu een steentje tegenkom zit die meteen in mijn radiateur en daar heb ik helemaal geen zin in! Bumper zal ik nog wel even moeten lostrappen, maar dat moet geen probleem zijn....quote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
hmmz, hangt alles er nog een beetje aan? Bumper in de achterbak en dan gewoon rijden. Tenminste, zo zou ik het doen.
Dat knipperlicht blijft nog wel hangen toch?
Zekers! Echt blij met die briefjes!!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef buzzer het volgende:
dat is een behoorlijke bak schade.. Jouw auto heeft een behoorlijke optater gehad, dat wordt op zeker op de richtbank... Er zit dan wel een briefje tussen je ruitenwisser, maar je wordt nooit beter van dergelijke geintjes.
Klopt, gaat je vaak toch nog geld kostenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef buzzer het volgende:
dat is een behoorlijke bak schade.. Jouw auto heeft een behoorlijke optater gehad, dat wordt op zeker op de richtbank... Er zit dan wel een briefje tussen je ruitenwisser, maar je wordt nooit beter van dergelijke geintjes.
Nou, net de Mazda dealer aan de lijn gehad en die noemen ook inderdaad ¤3000...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:42 schreef suijkerbuijk het volgende:
een kop spuiten
een kop maken
dik iets van 3000euro schade
als je pech heb is je auto dood en los verklaart
kan je een nieuwe gaan uitzoeken
Behalve als je trots bent op je auto...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:02 schreef jpzegthallo het volgende:
Geld vangen en alleen het hoognodige vervangen. Maak je nog winst ook
Juist ja, Ik hou niet zo van een gedeukte motorkap en provisorisch gemaakte koplampenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:03 schreef Kriebbel het volgende:
[..]
Behalve als je trots bent op je auto...
Ja daar gaat die morgen heen. Wat bedoel je met doorgemeten? Morgen dat de auto naar CARe om de schade te inspecteren en te kijken wat er allemaal mis mee is.... Dan weet ik meer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef ChRoNiC het volgende:
Ga je hem toch laten maken? Hebben ze hem nou al doorgemeten enzo?
Geen ervaring met CARe schadeservice. Zit er eentje op de Binckhorst in den haag weet ik toevallig (jij woont in Voorburg toch?)
Maar het is er dus wel!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:11 schreef Herkauwer het volgende:
Nee, dit is geen huilie topic over het feit dat ik niet kan rijden
quote:
Stelje vraag eens hier Er is iets als total loss met behoud van het wrak. Hoe het precies werkt weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:37 schreef Herkauwer het volgende:
Wat ik wil weten is, als ik de auto laat slepen naar een Mazda dealer en de tegenpartij komt schadevaststellen, wat gebeurt er dan precies? Je hebt dan 2 opties, totall loos of niet. Bij niet kan het gewoon gemaakt worden op kosten van de tegenpartij? Bij wel.... wat dan? Kan ik mijn auto nog terug krijgen en zelf proberen te maken? (Er van uitgaande dat het chassis niet krom is)
Thanks, ik was ook al op de hoogte van economisch total loss met behoud van wrak.... Morgen is er een afspraak met de schadeexpert van de tegenpartij, ik ben benieuwd! Hopelijk valt mijn auto nog enigzins te reddenquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:58 schreef eos het volgende:
[..]
Stelje vraag eens hier Er is iets als total loss met behoud van het wrak. Hoe het precies werkt weet ik ook niet.
Ja hou ons op de hoogte. Ik ben echt benieuwd hoe dat nou gaat aflopen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:34 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Thanks, ik was ook al op de hoogte van economisch total loss met behoud van wrak.... Morgen is er een afspraak met de schadeexpert van de tegenpartij, ik ben benieuwd! Hopelijk valt mijn auto nog enigzins te redden
gelukkig maar!quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:44 schreef Herkauwer het volgende:
Nou, auto wordt gemaakt! ¤1783 schade.... Eind volgende week moet de auto klaar zijn en weer helemaal 100%![]()
![]()
![]()
Nou relaxt, dat scheelt.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:09 schreef Herkauwer het volgende:
Nou auto is nu terug, gisteren mogen ophalen! Weer helemaal als nieuw. Nieuwe bumper, rechterkoplamp, beide knipperlichten voor, grill, motorkap gemaakt en alles gespoten
Best snel gedaan.
Met een niet originele bumper, koplamp en knipperlichten? En daarnaast is de dagwaarde ongeveer ¤2000 en een beetje....quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:29 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Nou relaxt, dat scheelt.
Ik vind het niet eens zo duur moet ik eerlijk bekennen.
Ik had het gelezen ja! Ik was in ieder geval blij met het briefjequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
Herkauwer, heb je dit bericht gelezen vandaag. wat was jouw reactie ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |