Ja, maar die schreef die pas toen de getuige uit het raam ging hangen, volgens haar was hij al aan het rondkijken of iemand het gezien hadquote:Op maandag 13 maart 2006 19:15 schreef Lucille het volgende:
Toch aardig van het briefje, anders ben je echt de lul.
Klopt, ben ik ook zeker dankbaar voor!! Maar het blijft klotequote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef The_stranger het volgende:
Foutje kan gebeuren, en goed opgelost door gegevens achter te laten...
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:18 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Klopt, ben ik ook zeker dankbaar voor!! Maar het blijft klote![]()
Nee, zij heeft zich kranig geweerd! Ik moest haar wel troosten, ze heeft daar een poos alleen gestaanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:20 schreef dutchmage het volgende:
zo een 626je geeft niet echt mee he...
pff ja man.. sorry dat ik er tegen aan heb gezeten.. maar ik had de bus geparkeerd in het vak.. en voor mij ook een en die had me ingebouwd.. dus ik moest achteruit.. en toen zat ik tegen je auto aanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:21 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Nee, zij heeft zich kranig geweerd! Ik moest haar wel troosten, ze heeft daar een poos alleen gestaan
De auto's staan hier haaks op de straat, dus dat kan helemaal nietquote:Op maandag 13 maart 2006 19:22 schreef dutchmage het volgende:
[..]
pff ja man.. sorry dat ik er tegen aan heb gezeten.. maar ik had de bus geparkeerd in het vak.. en voor mij ook een en die had me ingebouwd.. dus ik moest achteruit.. en toen zat ik tegen je auto aan![]()
Worden zo gemaakt!! Ik heb zelf geen digitale camera, maar er komt straks iemand langs met wel zo'n dingquote:Op maandag 13 maart 2006 19:28 schreef MadRotorHead het volgende:
FOTO'S?
Ja, leuk hequote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef teh_m0nkey het volgende:
Als je het zelf doet & bang bent voor getuigen: papiertje met PWNED onder de ruitenwisser
Oh ja, inderdaad, goed dat je het zegt!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:54 schreef risible het volgende:
Wees blij dat hij zijn adres enzo heeft achter gelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |