Dit account heb ik aangemaakt omdat de personen waar dit over gaat ook actief zijn op fok! en ook mijn gebruikelijke nickname weten.
Sinds een klein jaartje heb ik een nieuwe vriend, in het begin was het super, maar de afgelopen tijd zijn er steeds meer dingen die niet goed gaan of waar we ruzie over hebben. Ik ben nog wel erg gek op hem, maar toch voelt het af en toe niet goed. Het idee dat ik er in het begin bij had (je kent t wel: dit is m! ), is er niet meer. Het is zelfs een paar keer bijna uit gegaan de afgelopen maanden.
Hiervoor heb ik 3,5 jaar een relatie gehad, dat is voornamelijk uitgegaan omdat dit mijn eerste vriendje was en ik meer wilde zien voordat ik echt vol voor hem kon gaan zonder me steeds af te vragen wat er nog meer was (ik was 17 toe we wat kregen). Daarnaast is het ook uitgegaan omdat ik vond dat we te weinig deden, te weinig ondernamen en zo min of meer in een sleur raakten. Voor de rest was het zo’n lieve jongen, deed zoveel voor me, heb me altijd zo goed gevoeld bij hem.
Wat is nu het probleem?
Sinds een aantal maanden denk ik steeds vaker aan mijn ex. De afgelopen weken is het zo erg dat ik er zelfs van droom dat we weer bij elkaar komen, als ik wakker word lijken ze zo realistisch en zit die droom de hele dag in mn hoofd. Word er op die dagen ook echt verdrietig door, dan vraag ik me af waarom ik het in hemelsnaam uit heb gemaakt en hoe het zou zijn als we nog bij elkaar waren.
Ik heb zo af en toe nog contact met mn ex, meestal via msn. Een maand of 2 geleden zijn we samen wat gaan drinken, dit was voor het eerst sinds ruim een jaar dat we elkaar weer zagen. Vond het erg leuk om hem te zien, en had toen zoiets van het is nog steeds een leuke jongen maar dat het uit is, is niet erg. Ik had daarvoor ook al last van dat ik steeds vaker aan hem dacht en me afvroeg waarom ik het in hemelsnaam uit was, dat was toen dus even weg. Had toen weer het gevoel dat het goed was zo.
Sinds enkele weken is echter het gevoel weer terug dat ik m echt mis, weer graag bij hem wil zijn. Bijna iedere nacht droom ik dat we weer bij elkaar zijn, erg frustrerend is dat. Mijn moeder heeft eens gezegd dat ik hem had moeten ontmoeten als ik een jaar of 23 was, het lijkt er nu op dat ze gelijk had.
Ik vraag me bij mezelf af wat ik ermee moet en zit met een aantal dingen die ik mijzelf afvraag. Mis ik echt hem of mis ik de relatie die ik toen had? Komen deze gevoelens voort uit het feit dat het tussen mij en mijn huidige vriend absoluut niet lekker loopt of heeft het echt te maken met mijn ex. Moet ik naar deze gevoelens luisteren of zal het wel weer overgaan?
Het is absoluut niet eerlijk tegenover mijn vriend, deze gevoelens en vraag me af of ik het moet vertellen. Ik weet ook niet wat het betekent dat ik die dromen heb of het sowieso iets betekent.
Ik zit er ook mee of ik het mijn ex moet vertellen, ik wil graag weten hoe hij erover denkt, is er voor hem niks meer, maak ik echt geen kans meer met hem of denkt hij ook nog wel aan vroeger en mist hij mij ook? Aan de andere kant vind ik niet dat ik dat moet doen vind ik dat ook niet eerlijk tegenover hem, ik heb het 2x eerder uitgemaakt (het is na de eerste keer dus weer aangegaan omdat ik m vreselijk miste en hij mij) en vlak nadat het de laatste keer is uitgegaan tussen ons (ongeveer een maand daarna) heeft hij een nieuwe vriendin gekregen waarmee hij nu nog samen is en volgens mij ook gelukkig is.
Het is een heel verhaal geworden maar het helpt in ieder geval al een stuk om het van me af te schrijven, maar vraag me toch af wat anderen ervan zeggen. Mijn vriendinnen hebben er niet echt een antwoord op en heb ook niet zo’n trek om dit met mn ouders te bespreken, dus vandaar lekker anoniem op fok!
[ Bericht 1% gewijzigd door Beesje83 op 14-03-2006 10:28:11 ]