abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35997578
Ik heb een fiets waarvan het handvat er telkens afgaat. Het is een plastic handvat wat je om de stang heen duwt. Ik wil hem er graag op hebben, maar hij blijft er maar afglijden. Ik weet ook niet hoe ik die moet "repareren". Iemand een idee? Ik zat te denken eerst wat plakband te doen en dan dat handvat eroverheen douwen, en dan maar hopen dat het blijft zitten of dat het uberhaupt wel werkt....ik weet het niet. Hoop op antwoord.
  maandag 13 maart 2006 @ 18:20:26 #2
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_35997664
Wat lijm er in gieten en dan er op schuiven. Flink aanduwen en hij zal wel tijdje blijven zitten
pi_36003431
Precies secondelijm er in douwen.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  maandag 13 maart 2006 @ 21:06:18 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_36003565
Dat vadsige olie dat er normaal onderzit afvegen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_36003597
iets in mij zegt toch dat rubber en secondelijm niet werken......iemand daar ervaring mee?
pi_36003746
je kunt er ook een klein takje tussen duwen, dan gaat hij er ook niet meer vanaf
pi_36003809
Je koopt twee nieuwe handvatten bij de HEMA oid. Kost nix. Daar staat wel een handleiding op. Het zal er op neer komen dat je ze op de één of andere manier moet verwarmen en dat ze zichzelf vastkrinmpen.
Ouwe uitgeleuterde handvatten krijg je nooit definitief goedgeplaatst.
pi_36006100
wat een goeie tips, zal eens kijken wat ik doe. Hou juliie op de hoogte. Bedankt in ieder geval.
pi_36006413
Of geen handvaten meer
pi_36006605
eerst stuur en handvat onvetten met spiritus oid..

Daarna haarlak of spuitlijm werkt perfect!! alleen moet je niet zeuren als je ze er nooit meer af krijgt..

Of je koopt deze

http://www.bike2build.nl/toonartikel.php?id=272
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_36019057
had je zeker niet zelf kunnen bedenken?
pi_36020343
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:07 schreef Mark_Boelen het volgende:
iets in mij zegt toch dat rubber en secondelijm niet werken......iemand daar ervaring mee?
Duh, hij heeft het duidelijk over plastic. Dat zijn die dunne zwarte handvaten waar je zo'n kouwe poten van krijgt jeweetwel. Secondelijm gaat dus zeker werken. Post echter niet achter een maand een topic "hoe krijg ik mijn oude handvat van mijn stuur?".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')