Ik dacht al; eindelijk een intelligente post van MarkNMGN.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
zaterdag 31 mei 2008 20:52
Toen was ik helemaal niet thuis.![]()
Vaders.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik dacht al; eindelijk een intelligente post van MarkNMGN.
quote:Julio Ricardo Cruz lijkt de eerste nieuweling van Barcelona voor het seizoen 2009/10 te worden. Massimo Moratti, voorzitter van Internazionale, gaf enkele weken geleden aan dat de onderhandelingen over het verlengen van het aflopende contract goed verliepen, maar tot nu toe heeft men nog geen akkoord bereikt. In het Camp Nou ligt voor de Argentijn een tweejarige verbintenis klaar. (Diverse Spaanse media)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef Twerk het volgende:
Geweldige spits, geweldige persoonlijkheid.
Ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:57 schreef sjimz het volgende:
Wie had ooit verwacht dat hij het nog zo ver zou schoppen?
Bullshot.quote:
Tijd genoeg om er eentje in te leggen dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef _Mike_ het volgende:
Hij gaat echt niet naar Barca, en als het wel gebeurt moet hij genoegen nemen met 5 minuten per wedstrijd.
Cruz is geen Barcelona materiaal inderdaad. Verre van.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef _Mike_ het volgende:
Hij gaat echt niet naar Barca, en als het wel gebeurt moet hij genoegen nemen met 5 minuten per wedstrijd.
Want spelers op retour passen bij Barça? Zou belachelijk zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Apekoek het volgende:
Vind dit toch wel een speler die op zijn retour is, misschien als backup materiaal voor barca?
Mwa als backup niet, maar dat is dus niet hun bedoeling?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Want spelers op retour passen bij Barça? Zou belachelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |