En je hebt er ook warme douches.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:49 schreef MrKickass het volgende:
jepz!
Maar we hebben ze wel nodig, die legermensen![]()
Als je taxi rijdt zoals ik en dus ongeveer 6 uur per dienst de radio aan hebt, dan hoor je die reclame dus ook ongeveer 15 keer en gaat het vanzelf opvallen en irriterenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef Mobster273 het volgende:
waarom let je op reclames?
Verdient dat wat dat taxirijden?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je taxi rijdt zoals ik en dus ongeveer 6 uur per dienst de radio aan hebt, dan hoor je die reclame dus ook ongeveer 15 keer en gaat het vanzelf opvallen en irriteren
radio uitzettenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Als je taxi rijdt zoals ik en dus ongeveer 6 uur per dienst de radio aan hebt, dan hoor je die reclame dus ook ongeveer 15 keer en gaat het vanzelf opvallen en irriteren
Ik vind het eigenlijk best komisch dat een taxi-chauffeur, mensen van de landmacht (of acteurs, whatever) durft te bekritiseren over het wel of niet uitoefenen van een interessante beroep.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef Catch22- het volgende:
Net alsof het vet interresant is. Die 'acteurs' doen alsof ze het mannetje/vrouwtje zijn en ze een interresant beroep hebben
Die radioreclame over chatten is helemaal erg
iets van 8,00 euro p/u, en rond de 11eu per uur na 10 of 12 uurquote:
Leef je in een sprookjeswereld ofzo?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze beschermen ons tegen stoute terroristen. Hulde voor die lui!
heel goedkoop zuipen op de kazerene en drugs gebruiken bedoel jequote:Op maandag 13 maart 2006 16:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze beschermen ons tegen stoute terroristen. Hulde voor die lui!
Hoe kunnen jullie eigenlijk altijd de weg vinden?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:13 schreef Catch22- het volgende:
[..]
iets van 8,00 euro p/u, en rond de 11eu per uur na 10 of 12 uur
ex fooien
en ik ben taxichauffeur omdat ik dat leuk vind, niet omdat ik het een supercool beroep vind, maar dat zeg ik ook niet.
niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:18 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie eigenlijk altijd de weg vinden?
Dan had je maar een écht vak moeten lerenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:18 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Hoe Waarom kunnen jullie eigenlijk altijd nooit de weg vinden?
TomTom.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:18 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Hoe kunnen jullie eigenlijk altijd de weg vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |