Was jij maar nooit geborenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
Vet genaaid, de enige keer dat ik in het ziekenuis lach was toen ik geboren werd, en toen ik me pols brak toen ik keihard tegen een stoep knalde
je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Iemand afbranden die blijkbaar ernstig ziek is (het begeven van je lever is bepaald geen griepje) is nogal misselijk..
de volgende keer dat je ergens op reageert mag je het topic eerst wel eens doorlezen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:44 schreef Sandertje21 het volgende:
Hey TS.
Kun je eigenlijk ooit alcohol drinken, of is dat iets wat gezien je lever een beetje een utopie is?
Sterkte in ieder geval!
Dus eigenlijk ben je geen haar beter dan dat creatuur dat je net quotete.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef immortalsean het volgende:
[..]
de volgende keer dat je ergens op reageert mag je het topic eerst wel eens doorlezen.
en ja idd, ik ben te lui om desbetreffende post terug te zoeken!
Ik heb gelezen dat ze tot nu nog nooit alcohol ophad, dus ik vroeg me af of ze dat ooit wel zou kunnen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef immortalsean het volgende:
[..]
de volgende keer dat je ergens op reageert mag je het topic eerst wel eens doorlezen.
en ja idd, ik ben te lui om desbetreffende post terug te zoeken!
Correlatie is het magische woord.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef Xebrozius het volgende:
Jij was toch die autist? Dan verdien je het ook inderdaad...
Ik een paar dagen chillen met vrienden, jazz festival bezoeken, biertje doen (mijn lever kan dat wel aan). Ja inderdaad, je zou mij als persoon wel in het diepst van mijn hart treffen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:29 schreef Tha_T het volgende:
Die smerige kut-posts laat je maar mooi achterwege. Of niet maar dan staat er wat tegenover.
Sterkte aan de TS nog
Zo, fijn leven, enige dat ontbreekt is een beetje 'respect' voor minder bedeelden. Ieder nuance ontbreekt.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik een paar dagen chillen met vrienden, jazz festival bezoeken, biertje doen (mijn lever kan dat wel aan). Ja inderdaad, je zou mij als persoon wel in het diepst van mijn hart treffen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:04 schreef Xebrozius het volgende:
Jij was toch die autist? Dan verdien je het ook inderdaad...
Lachquote:Op maandag 13 maart 2006 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
dat ik in het ziekenuis lach
Nou, bijvoorbeeld een blokkering van de galgangen, oftewel, gal dat door de lever wordt geproduceerd en daar blijft hangen waardoor de lever er zeg maar door kapot gaat... (Heb ik me laten vertellen, nadat het mij in eerste instantie ook niet zo heel veel zei).quote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef EsDe het volgende:
hmm das pretty fucked up![]()
Maar dat je lever zichzelf afbreekt...wat moet ik me daarbij voorstellen & wat zijn de gevolgen voor je lichaam?![]()
![]()
![]()
![]()
(* Zelf me hele leven nooit in een ziekenhuis geweest-- Behalve op bezoek
)
Okay komtie, een overzicht van wat posts van de TS van de afgelopen weken:quote:Op maandag 13 maart 2006 23:39 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Zo, fijn leven, enige dat ontbreekt is een beetje 'respect' voor minder bedeelden. Ieder nuance ontbreekt.![]()
quote:Waarschijnlijk heb ik weer eens een stom vraagje, alleen ik vroeg me af of iemand weet wat je tegen een gele huidskleur doet. De laatste tijd ben ik behoorlijk geel (terwijl mijn teint anders altijd erg in de richting van behoorlijk wit is). Mijn omgeving valt het ook op dat ik geel zie. Dus weet iemand wat je eraan kunt doen?
quote:Het is misschien een beetje vaag voor iemand van 17, maar het is mij geleerd sinds mijn 14 m'n voorgevel te controleren op vreemde bobbeltjes en knobbeltjes enzo. Omdat er best wel veel borstkanker bij ons voorkomt. Vanavond controleerde ik weer getrouw en voelde tot mijn schrik een knobbelachtig iets zitten wat er normaal niet zit.
quote:Bijna alle dames kennen wel de problemen die zich eens per maand voordoen. Buikpijn, rugpijn, zere benen e.d. Wat ik me nou af vroeg, zijn er ook middeltjes en trucjes tegen deze klachten? Wat doe jij dus als je erg last hebt van het maandelijkse ongemak?
quote:Weet iemand toevallig wat je kunt doen tegen slaapproblemen. Inplaats van slaaploosheid heb ik er veelste veel van nodig. Elke avond kan ik om 19:00 m'n ogen amper openhouden. Om 19:30 moet ik gewoon slapen. Nu ik vrij ben van school word ik de volgende ochtend om een uur of 10:30 wakker. En dan ben ik om een uur of 13:00 weer bekaf (en heb teminste 2 uur slaap nodig). En ik word er gek van (Hoevaak ben ik onderhand niet gewekt in de klas). Heeft iemand dit ook, of weer wat eraan te doen?
quote:Hoihoi,
Weet iemand wat te doen tegen "blaren" in de mond (je weet wel, die witte pijnlijke plekken; "aften")? Op het moment heb ik er acht geteld (auw) en ze blijven maar komen. De tandarts kwam niet verder dan dat ik er wel veel had, maar verder ging die er ook niet op in. Als iemand tips heeft word ik heel blij
Bedankt!
quote:Weet een van de dames misschien wat je kunt doen aan duizeligheid en misselijkheid tijdens de maandelijkse ongemakken? Elke maand is het bij mij weer bingo, zwart voor de ogen, week gevoel in de maag en overgeven, flauwvallen enzovoorts... Nu ik nog schoolgaand ben gaat het wel, alleen ik moet er niet aan denken wanneer ik later zelf voor de klas sta, om van het plaatje te gaan. Dus heeft iemand tips voor mij?
Dus ja, dan heb je op een gegeven moment moeite met het aannemen van de waarheidquote:Sinds ongeveer twee weken heb ik een heel raar soort uitslag onder mijn rechter borst, over mijn ribbenkas, naar mijn oksel toe. Het ziet er rood uit en bobbelig. Rond mijn borst zijn het grote vlekken en op mijn zij meer kleine vlekjes dicht bijeen. Ik heb al vanalles geprobeert aan crème, zalf, enzovoort. Ik gebruik geen nieuwe zeep of deo, dus daar kan het niet van komen. Weet iemand misschien wat het kan zijn en wat je eraan kunt doen. Want het jeukt als de pest...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |