Je deelt dat spul door 4 (of 3...) en je hebt een eenpersoonsgerecht. Misschien hier een daar wat veranderen, maar met de meeste gerechten wil het goed.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:38 schreef piepster het volgende:
Dat vind ik juist gerechten die je in grote hoeveelheden maakt.
Sommige supermarkten zoals AH en geloof Vomar of Dekamarkt hebben erwtensoep pakkettenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:11 schreef piepster het volgende:
Erwtensoep lijkt me echt een drama voor 1 persoon. Je hebt bijvoorbeeld wel en heel klein biggepootje nodig, een halve wotel, een ministukje knolselderij, een scheutje spliterwten. En dan zit je daar met je kop erwtensoep, en een heleboel ingrediënten die je anders bijna nooit gebruikt.
Verder alt me op dat bij veel recepten geen groente zit. Ik zou ts aanraden om toch overal een bak sla bij te maken, of groentes te koken.
Hiermee kun je ook prima variëren!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef steve2003 het volgende:
hier een eerg lekker recept:
2 tomaten in blokejs snijden
1 gele paprika in blokjes snijden
een kwart courgette in kleine reepjes snijden
het geheel bakken totdat je alles lekker door kan prikken, en er een vocht en sap enzo uit gekomen ins.. bak het in olijfolie trouwens!
als het allemaal lekker klaar is flikker je er groene pesto door, en reepjes parma ham, laat het nog ff beetje opwarmen.
op pasta doen (tagliatelle) en dan rucola er op...
erg lekker
Hoe maak je die?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:10 schreef Exciter101 het volgende:
kloddertjes zelfgemaakte ansjovismayonaise
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |