same here.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef Sjoem het volgende:
Wanneer ik het koud heb.
Wanneer ik een erg mooi nummer hoor, of wanneer ik iemand hoor zingen die een wereldstem heeft.
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:39 schreef francoise het volgende:
Elk willekeurig lief, teder, walgelijk, angstig of anderszins emotioneel momentIk heb op de gekste momenten rillingen, ook altijd bij een mooi stukje muziek.
Ben geen koukleum overigens.
Hahaquote:Op maandag 13 maart 2006 16:21 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als ik de vogelgriep heb.
Dat zie je toch. Maar missschien is mijn gevoel van "humor" niet zo goed als die van jouwquote:Op maandag 13 maart 2006 23:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vond je het niet leuk? Het is toch best een gevleugelde grap al zeg ik hetzelf.
Wilhelmus is meestal in het begin vriend.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:18 schreef BartvdBk het volgende:
Nou om ff te beginnen:
- Als bij een internationale wedstrijd van Nederland aan het einde van het Wilhelmus het hele stadion begint te juichen (terwijl ik niet eens fan ben van voetballen!)
- Als ik een heel mooi muzieknummer hoor
Als dat de enige reden was kreeg je dus nooit kippenvelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:00 schreef Salsagirl het volgende:
En als mijn club een goede prestatie neer zet
Hij bedoelde aan het einde van het lied en niet van de wedstrijdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wilhelmus is meestal in het begin vriend.
Oh zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:11 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Hij bedoelde aan het einde van het lied en niet van de wedstrijd![]()
Jij wilt dood!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:10 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als dat de enige reden was kreeg je dus nooit kippenvel![]()
![]()
ooh ja dat kan ik ook brrrr dat is me toch een rot gevoelquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:12 schreef murp het volgende:
als ik blijf haken met mn nagel aan mn wolle trui.... brrrr
en als ik iets moois emotioneels zie.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:32 schreef partyyboyy het volgende:
als ik het koud heb.
ja. of bij mooie muziek.quote:
Of over een schoolbordquote:Op maandag 13 maart 2006 14:40 schreef Sjoem het volgende:
Oh ja, ook wel eens als iemand met zijn nageltjes over mijn rug gaat
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:39 schreef francoise het volgende:
Elk willekeurig lief, teder, walgelijk, angstig of anderszins emotioneel momentIk heb op de gekste momenten rillingen, ook altijd bij een mooi stukje muziek.
Ben geen koukleum overigens.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:31 schreef AlttC het volgende:
Bij kou
Bij bepaalde muziek (het refrein of de climax ervan zegmaar)
Wanneer er in een anime of een game iets gebeurd wat ik al verwachtte en waar ik op hoopte
Inderdaad en dan vooral die goal tegen Argentinië!!!quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:32 schreef Otto215 het volgende:
als ik dit zie!
http://video.google.com/videoplay?docid=6734250401481740830
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |