En dan een proces verbaal krijgen zeker.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:40 schreef wise het volgende:
gewoon hard neer tackelen.
Of dat mijn motoriek een beetje hapert.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef wise het volgende:
nee, zeggen dat je uitgleed over de gladde vloer van de supermarkt
Met respect niets mis, ik vraag alleen hetzelfde van hen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:44 schreef Klonk het volgende:
ooit word ook jij een fossiel
beetje respect kan geen kwaad.
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:44 schreef Klonk het volgende:
ooit word ook jij een fossiel
beetje respect kan geen kwaad.
of een beetje geduld van jouw kantquote:Op maandag 13 maart 2006 13:44 schreef risible het volgende:
[..]
Met respect niets mis, ik vraag alleen hetzelfde van hen.
Een beetje adequaat gedrag in een supermarkt is toch niet teveel gevraagd?
Als ik mijn geduld zou moeten houden stond ik daar wel een half uur.quote:
Nou, als het aan onze fijne overheid ligt zijn we allang dood voor dat moment.quote:
overdrijven is ook een kunstquote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef risible het volgende:
[..]
Als ik mijn geduld zou moeten houden stond ik daar wel een half uur.
Het was maar een losse gok, maar ik ga echt niet wachten totdat dat gepeupel is uitgesproken.quote:
Die zombies zijn overal!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef thefunny het volgende:
Je moet ook geen boodschappen gaan doen in de supermarkt van het bejaardentehuis.
Gewoon lomp overheen lopen.
Jezelf als verkoper voordoen voor de accu's van hun karretjes. In plaats van 12 Volt een krachtaccu van 380 volt in die karretjes gooien. Ben je zo van dat gespuis af.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
En dan worden ze ook nog eens boos omdat je hun gesprek verstoord omdat zij midden in het gangpad staan met hun rollators en boodschappentassen, gezellig keuvelend over jan en allemans aandoening of leverziekte!
The return of the living granny's!quote:
Precies, dat oude tuig.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef PDOA het volgende:
En dan worden ze ook nog eens boos omdat je hun gesprek verstoord omdat zij midden in het gangpad staan met hun rollators en boodschappentassen, gezellig keuvelend over jan en allemans aandoening of leverziekte!
De mensen die om 22.00 uur nog aan komen rijden en dan op ramen gaan kloppen om te vragen of we toevallig nog open zijn..quote:Op maandag 13 maart 2006 23:17 schreef Maikuuul het volgende:
De mensen die altijd om half 8 voor de poortjes van de C1000 staan terwijl we pas om 8 uur open gaantotally n00b
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:20 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
De mensen die om 22.00 uur nog aan komen rijden en dan op ramen gaan kloppen om te vragen of we toevallig nog open zijn..
(Kijkend naar rechts zien we een bord van 1 bij 1 met daarop: Open van 8.00 tot 20.00)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |