Ach, ik weet niet hoe het daar bij jullie is.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel zeker. Jongen uit mijn klas (twee jaar geleden verhuisd naar NL) zat op een school waar dat wel moest. Maar de omgang met leraren is een stuk respectvoller dan hier toch?
Welcome back!quote:
Dankje hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Welcome back!
HIER! SPECIAAL VOOR JOU!
Eigenlijk voor mij, maar goed...zo valt het niet zo snel op dat ik nogal veel Djem-foto's en -linkjes post...
Deletetetetet.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Douchete? Net als deletete?
Oh ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Douchete? Net als deletete?
Ma.. *propt een lepel rijst in haar mond*.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:49 schreef babette21 het volgende:
Airelle, genoeg bijdehand [t??] gedaan nu..... mond dicht en eten....
[afbeelding]
Hij bedoelde waarschijnlijk de verleden tijd van 'deleten' -> deletete.quote:
O.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:59 schreef Svensational het volgende:
Maar Bracha was dus gister in Shouf Shouf, Buup.
Ja, daarom vertel ik het jequote:
Oh ja. Maar het VD van douchen was wel fout.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij bedoelde waarschijnlijk de verleden tijd van 'deleten' -> deletete.
Dan klopt het toch wat Tha_Erik zei?
Je wist het dus zelf ook nietquote:
Whehe.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wist het dus zelf ook niet!
Nu ja, omdat hij het dus ging opzoeken he, niet omdat die knakker gelijk zou hebben.quote:
Nee.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je wist het dus zelf ook niet!
BRONquote:Vervoeging: douchen, doucht, douchte, gedoucht.
Let op: ik douch.
Hoe laat, waar, wanneer, waarom?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, daarom vertel ik het je. Dan kun je misschien nog de herhaling zien!
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef Svensational het volgende:
Svensational is ranked 1st in the region and 1st in the world for People who are annoyed of ShowChatters that can't stop pimping with their Nationstates
onzetaal.nlquote:Het werkwoord skaten wordt vervoegd als: skaten - skatete - geskatet. Deze vervoeging sluit aan bij vervoegingen als deleten - deletete - gedeletet, updaten - updatete - geüpdatet en upgraden - upgradede - geüpgraded.
Maar daar zit die rare e erin, omdat het anders, zonder e, voor verwarring kan zorgen. (wat betreft de uitspraak)quote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn Nederlandslerares heeft er zo op gehamerd dat het Gisteren deletete ik... was,dus eigenlijk denk ik dat het bij douchen ook zo is.
Nou ja, ik geloof niet dat je er anders mee gestopt wasquote:Op maandag 13 maart 2006 19:05 schreef babette21 het volgende:
[..]maar je begrijpt dat we er nu júist mee doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |