Oh, we hadden zaterdag toen Fok! eruit lag zo'n megaboeiend massagesprek met mij en PeRi en Sven en LeBeau en CDP en Skaai en perongeluk een irl vriend van me.quote:
Euh...hoofdpersoon die een liedje zingt? (Ik weet dan wel een paar JC-films.quote:
quote:Many of his characters are ordinary men whose lives are changed by supernatural or otherwise unseen forces. As in The Mask (1994) (" (Ipkiss happens to find the mask), The Majestic (2001) (Appleton is unlucky and suffers amnesia), Liar Liar (1997) (His son's birthday wish comes true), Bruce Almighty (2003) (Divine intervention), The Truman Show (1998) (He finds his life is a TV show), and so on.
quote:There is some sort of a bathroom scene and car scene in almost every one of his movies.
Ja, die had iemand anders me ook al getipt. Ik ga 'm deze week bekijken.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef LeBeau het volgende:
Misschien Nurse Betty, Tom? Al is het verband tussen het gevaar en de televisie daar een beetje vaag.
who gives a fuckquote:Op maandag 13 maart 2006 13:47 schreef BVO het volgende:
CDP is aan de rollebol geweest met z'n theedate.
En toen begon iemand over teabagging.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, we hadden zaterdag toen Fok! eruit lag zo'n megaboeiend massagesprek met mij en PeRi en Sven en LeBeau en CDP en Skaai en perongeluk een irl vriend van me.. Daar is de theedate ook besproken.
.
Ik vind het zo jammer dat ik geen msngesprekken logquote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh, we hadden zaterdag toen Fok! eruit lag zo'n megaboeiend massagesprek met mij en PeRi en Sven en LeBeau en CDP en Skaai en perongeluk een irl vriend van me.. Daar is de theedate ook besproken.
.
quote:
Die was wel héél voorspelbaar. Ik zat er namelijk al op te wachten.quote:
Een van de beste zwarte comedies, vind ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, die had iemand anders me ook al getipt. Ik ga 'm deze week bekijken..
Prachtige film.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:54 schreef Copycat het volgende:
Requiem for a dream. De moederfiguur die in de ban is van een televisiespelletje en zich daardoor te zeer te buiten gaat aan afvalpillen.
SCHOP!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...hoofdpersoon die een liedje zingt? (Ik weet dan wel een paar JC-films.)
Of dit:
[..]
[..]
Volgens mij doe ik dat wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat ik geen msngesprekken log.
Ik ga m'n onderzoek niet veranderen Boep, sorry.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:56 schreef Bupatih het volgende:
SCHOP!
Een schande, net als Shakespeare in Love die de oscar wint in plaats van Saving Private Ryan.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Prachtige film.. Ellen Burstyn is zo geniaal in die film.
. Ik ben nog steeds kwaad dat zij niet de oscar voor beste vrouwelijke hoofdrol kreeg en
. Julia Roberts.
. wel.
.
met Renee tochquote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef LeBeau het volgende:
Een van de beste zwarte comedies, vind ik.
Doe dan gelijk Ringu 3 t/m whatever else, ben je gelijk halverwege.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:57 schreef PeRi het volgende:
Je mag dan zeker ook niet de japanse versie, Ringu?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |