quote:Op maandag 13 maart 2006 13:18 schreef Shedfire het volgende:
Bettie Serveert staat erg hoog in mijn "Bands die goede muziek maken en doch erg relax zijn"-lijst.
Meestal vervallen relaxe muziek bands in veels te ongelaagde muziek. (Dus singers/songwriters met enkel een akoestische gitaar, iets wat ik ook erg mooi vind hoor).
Probeer als ze in de buurt zijn de BareNaked tour mee te pakken, ik kende niet veel nummers die ze speelden, maar het was wel een aparte ervaring.
Welke snaren hebben jullie trouwens op je akoestische gita(a)r(en) (staalsnarig)?
Ik zelf ben na een keer een standaard setje op de D'Addario EJ16 Light - Phosphor bronze gegaan en ben er eigenlijk nog steeds niet vanaf gestapt vanwege het gave geluid, maar zijn er mensen die andere gebruiken en wat zijn jullie ervaringen?
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:20 schreef guitarist.nl het volgende:
ik heb een setje .12 d'addario
.11 op mun electrische
ik vind jack johnson ook een goed singer songwriter
*downloadquote:Op maandag 13 maart 2006 13:26 schreef Hammet het volgende:
Pete Murray is ook oké trouwens [afbeelding]
Of een Donavon Frankenreiterquote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef Svyatagor het volgende:
Nu we het toch over akoestische helden hebben: zonder G-Love and special sauce was er natuurlijk heel geen Jack Johnson![]()
Stick it in the fridge man
.09quote:Op maandag 13 maart 2006 14:17 schreef punchdrunk het volgende:
voor mij?
op mijn strat/tele achtigen 09's, op de LP's 010's.
en tot nu toe altijd d'addario. maar ik heb laatst erny ball's geprobeerd, en die bevielen me wel erg goed.
Debuutalbum (self titled) is gewéldig, staan eigenlijk geen missers op, maar dat komt misschien ook omdat het voor mij echt jeugdsentiment isquote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef Shedfire het volgende:
Geef ik hier iedereen een geweldig stokpaardje om een TVP mee te maken, gebruiken ze het niet (namelijk wat voor snaren en waarom).
Ik ken trouwens maar 1 track van G.Love (namelijk Numbers), welke raad je nog meer aan Svyatagor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |