quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:58 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb het al, de - en + maken noten korter of sneller.
Ga werken ofzo, blijkbaar heb je niks beters te doen dan mensen wijzen op hun 'illegale handelen'.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:00 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't is enkel een waarschuwing hoor... kutkleuter.
Thanks!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:02 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Ook handig om te weten: je kan midden in de tab het tempo veranderen, dan moet je op F10 drukken
Da's nog altijd beter dan daar dan weer over te lopen zeiken, hè...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:03 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ga werken ofzo, blijkbaar heb je niks beters te doen dan mensen wijzen op hun 'illegale handelen'.![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef Jorikjet het volgende:
gast, zeur niet zo.
joh, bemoei jij je d'r ook nog even mee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef Jorikjet het volgende:
gast, zeur niet zo.
Doet ie toch ook?quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
joh, bemoei jij je d'r ook nog even mee.
Ach, zolang nikky het druk heeft met het wegpesten van jochies die adblockers uitleggen zodat Fok! tenminste werkt ben je redelijk veiligquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:37 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
dit soort dingen zijn nog altijd goed voor 'n ban, hoor...
Die lelijke foto is een mening, die wordt echt niet door ieder allen gedeeldquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Da's nog altijd beter dan daar dan weer over te lopen zeiken, hè...
trouwens 'n beetje vreemde opmerking van iemand wiens enige bijdragen aan dit topic een tvp, een lelijke foto, een spamlinkje en 'n boel slowchat zijn...
Dat dacht ik dus al, maar we hadden toen ik het probeerde niet een klein 'genoege' imbussleuteltjequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef Jorikjet het volgende:
zadeltje iets omhoog draaien met een imbus sleuteltje
Ik heb geen zin die dingen weer helemaal los te halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als je je snaar zo los hebt dat er geen spanning op het zadeltje staat kan je aan die imbusstaafdingetjes met je vingers draaien, dus je hebt niet per se zo'n irritant klein imbussleuteltje nodig.
Coolquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe vinden jullie dit klinken?
http://rapidshare.de/files/15586302/Versie1.gp5.html
Nee, in principe wil ik inderdaad gewoon rustige nummers maken. Lekker laidback. Misschien een beetje droevige muziek, kan me geen reet schelen, maar geen metalquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:14 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Als ik een solo moet verzinnen pak ik de microfoon erbij, speel ik het "onderliggende" af en neurie wat er in me op komt, dat werkt voor mij heft beste. Heb je gelijk niet meer te maken met toonladders, want wat je zelf zingend verzint klinkt altijd goed (tenminste, bij mij, ik weet niet of dat per persoon verschilt). Dit zal wel niet werken bij shredsolo's, maar daar ben ik toch nog niet aan toe (en die vind ik trouwens ook niet mooi genoeg om in mijn liedjes te stoppen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |