De LOI studie was matig een jaar of vijf, zes terug.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik zou geen zelfstudie doen, en zeker niet van LOI
Noten lezen is niks mis mee. Behalve dan voor het soort gitarist die denkt dat door te weten waar hij mee bezig is de 'soul' uit zijn spel gaat natuurlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:22 schreef guitarist.nl het volgende:
dan moet je noten leren lezen
noten vind ik echt iets voor van die klasieke gitaar spelers, maar niet voor stoere rockers
Zie hier, een keiharde, stoere rocker!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:22 schreef guitarist.nl het volgende:
dan moet je noten leren lezen
noten vind ik echt iets voor van die klasieke gitaar spelers, maar niet voor stoere rockers
Classic Rockquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:25 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zie hier, een keiharde, stoere rocker!
[afbeelding]
![]()
Zijn broer Bastardo!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Jorikjet het volgende:
is dat niet kirk hammet?
Ziet er wel uit als zijn stijl makeup.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Jorikjet het volgende:
is dat niet kirk hammet?
Niemand antwoord?quote:Ik ben van plan een nieuwe amp te gaan kopen, maar kan door het bomen het bos niet echt meer zien. Wil het liefst buizen, en niet al te duur uit zijn. Moet een lekker 'fins metal' geluidje hebben ( Ala stone, children of bodom, eternal tears of sorrow ). Weet iemand in welke richting ik moet gaan zoeken? Heb gehoord dat JCM900 dan wel oké is, maar die krengen zijn best duur.
Overheen gelezen. Ik ben zelf erg te spreken over de Vox Valvetronix reeks (en heb een AD60VT staan), maar als je hem naast een buizenversterker zet merk je het verschil alsnog wel.quote:
op de site van eternal tears of sorrow zie je dat die lead guitarist een JCM800 gebruikt... verder zou ik je niet kunnen helpen want het is niet muziek waar ik naar luister en heb dus geen idee hoe het allemaal moet klinken enzoquote:
van hetzelfde, ik had een ad50vt, ook erg over te spreken, maarja khad toen geld voor een devillequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Ik ben zelf erg te spreken over de Vox Valvetronix reeks (en heb een AD60VT staan), maar als je hem naast een buizenversterker zet merk je het verschil alsnog wel.
Keus snel gemaakt!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
van hetzelfde, ik had een ad50vt, ook erg over te spreken, maarja khad toen geld voor een deville
Met uitzondering van de recente aanschaf van een Weeping Demon heb ik mijn GAS aardig onder controle de laatste jarenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
van hetzelfde, ik had een ad50vt, ook erg over te spreken, maarja khad toen geld voor een deville
mwoa, ik zou me vox echt niet snel weg doen... ik vind het de ideale thuis versterker.quote:
Ja, maar een Deville.... weet waar je over praat!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mwoa, ik zou me vox echt niet snel weg doen... ik vind het de ideale thuis versterker.
Tweede hypotheek en de Deville erbijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar een Deville.... weet waar je over praat!![]()
Zou wel eens de zesde kunnen worden (hypotheek dan, he!)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tweede hypotheek en de Deville erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |