Toch drink ik voor een groot optreden meestal wel een biertje of twee, gewoon om een beetje te ontspannen en los te komen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef guitarist.nl het volgende:
ik speel altijd nuchter, gewoon goed eten!!
van alcohol moet je ook vaker plassen en je gaat er minder goed van concentreren
Dat sowieso.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:34 schreef Jorikjet het volgende:
en omdat het lekker is
.11 d'dario, gewoon speelt lekkerquote:Op maandag 13 maart 2006 13:49 schreef Shedfire het volgende:
Geef ik hier iedereen een geweldig stokpaardje om een TVP mee te maken, gebruiken ze het niet (namelijk wat voor snaren en waarom).
Ik ken trouwens maar 1 track van G.Love (namelijk Numbers), welke raad je nog meer aan Svyatagor?
Is dat niet erg dun voor je akoestische?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:07 schreef BUG80 het volgende:
Ik gebruik al een tijd 0.010, zowel op elektrische als op akoestische gitaren.
Nope.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef -Beer- het volgende:
Is er eigenlijk al wat terecht gekomen van het Little Wing projectje?![]()
same here. it's a fine line..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Toch drink ik voor een groot optreden meestal wel een biertje of twee, gewoon om een beetje te ontspannen en los te komen.
Omdat het topic na 300 reacties + openingspost automatisch op slot gaatquote:Op maandag 13 maart 2006 17:44 schreef Desensitized het volgende:
Waarom doen we trouwens maar 7 pagina's? Niet dat het anders moet, maar vroeg het me af
Ja en dat op die manier de snelheid van het forum gewaarborgt wordt.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat het topic na 300 reacties + openingspost automatisch op slot gaat.
heey beer, weer unbanned ?quote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef -Beer- het volgende:
Is er eigenlijk al wat terecht gekomen van het Little Wing projectje?![]()
En het was zo'n goed idee van mijquote:Op maandag 13 maart 2006 18:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey beer, weer unbanned ?
neej nog niet, en ik denk dat het er ook niet echt van gaat komen ben ik bang van
Hoi!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
heey beer, weer unbanned ?
neej nog niet, en ik denk dat het er ook niet echt van gaat komen ben ik bang van
ja idd een goed id, maar ik denk dat veel gitaristen zo iets heeft van, nah ik speel hem toch niet zo goed als die anderequote:
Het is ook niet zo'n leuk nummer vind ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja idd een goed id, maar ik denk dat veel gitaristen zo iets heeft van, nah ik speel hem toch niet zo goed als die andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |