quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
klinkt leukheb geen idee hoe het orgineel was.
het liedje blijft beetje spannend door al die stukjes enzo. dit mis ik een beetje bij durank en guitarist.nl
Origineel staat iets hoger. Onder mijn naam zeg maarquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
het liedje blijft beetje spannend door al die stukjes enzo. dit mis ik een beetje bij durank en guitarist.nl
mijn liedje was ook niet bedoeld als spannend liedjequote:Op donderdag 16 maart 2006 20:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja maar een simpele blues solo kan ook spannend blijven! (zie hendrix en srv)quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:04 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn liedje was ook niet bedoeld als spannend liedjemeer als een hele simpele blues
Meestal op Minidisc en soms op de computerquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:38 schreef Sloavink het volgende:
Met wat nemen jullie op? Ik ga ook maar een keer wat opnemen denk ik maar ik weet niet hoe.
Dat is nou net het probleem.. Je moet zorgen dat ie geaard is...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef Tfz het volgende:
Gitaristen,
Ik heb een vervelend probleem met mijn el-cheapo Peavey rage 159 i.c.m. een Epi LP. Dat ding bromt als de ziekte, zodra ik een snaar of een ander metalen deel van de gitaar aanraak is het gedaan daarmee. Aardingsprobleem dus. Hoe kan ik dat oplossen, zonder het ding aan een niet-geaard stopcontact te hangen?
Ik zal er morgen eens een solo over heen gooienquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:57 schreef DuranK het volgende:
http://rapidshare.de/file(...)leiding_rot.mp3.html
Blues riffje. Hijs beetje rot opgenomenMaar ff geen zin om opnieuw te doen. Zit verder nog nix overheen ofzo.
Neequote:Op donderdag 16 maart 2006 22:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Moet je dan je gitaar via een kabel aan de verwarming hangen? Of ligt het aan de versterker? Ik heb er zelf ook last van namelijk.
Dus je moet de stroomkabel aan je versterker aarden. K thanks, ga ik ook eens proberenquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:03 schreef Even het volgende:
[..]
Nee
Hij heeft in de spanningskabel een aftakking gemaakt (ofzo) en die aan de verwarmingspijpen vastgemaakt daardoor is mn versterker nu ook geaard..
T ligt dus aan je versterker
nah zal ik het ff beter zeggen:quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef Neidropje het volgende:
hahah niks nodig is bij mij altijd een ruim begrip als ik een gitaarwinkel in loop of marktplaats afstruin![]()
Volgens mij is die amp standaard al geaard.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:36 schreef Even het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem.. Je moet zorgen dat ie geaard is...
Ik heb de mijne geaard dmv een kabeltje aan de verwarmingsbuizen..
Ja klopt, denk een deel of 15quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Hey!
Lange tijd niet gezien volgens mij![]()
![]()
K denk eerder dat je gitaar niet goed geaard is. Zo'n amp is vrij simpel in een fabriekje in elkaar te draaien en uit zichzelf wel geaard. Bij een gitaar wil er nog wel eens een soldeerdingetje los schieten. Ik zou zeggen, schroef m eens open...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:33 schreef Tfz het volgende:
Gitaristen,
Ik heb een vervelend probleem met mijn el-cheapo Peavey rage 159 i.c.m. een Epi LP. Dat ding bromt als de ziekte, zodra ik een snaar of een ander metalen deel van de gitaar aanraak is het gedaan daarmee. Aardingsprobleem dus. Hoe kan ik dat oplossen, zonder het ding aan een niet-geaard stopcontact te hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |