Whoah kun je met een i-monk ook Hydra's farmen ?quote:Op zondag 19 maart 2006 23:55 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een paar keer zo'n invi monk dood zien gaan aan een surplus hydra's :p
Hoe maak je een i-Monk?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:26 schreef EricG het volgende:
[..]
Whoah kun je met een i-monk ook Hydra's farmen ?![]()
* EricG rent naar de Hydra's om es flink wat geld te gaan verdienen![]()
Ik zit nou op school, dus ik kan geen duidelijke beschrijving van Attribute points en skills e.d. geven maar je hebt in ieder geval 5 superior monk runes nodig (om je health zo laag mogelijk te krijgen), een lvl 20 monk natuurlijk, een -50 health offhand en ascetic armor.quote:
Ok, en waarom moet de health zo laag?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik zit nou op school, dus ik kan geen duidelijke beschrijving van Attribute points en skills e.d. geven maar je hebt in ieder geval 5 superior monk runes nodig (om je health zo laag mogelijk te krijgen), een lvl 20 monk natuurlijk, een -50 health offhand en ascetic armor.
Als ik op school zit post ik wel even een plaatje van skills en attribute points e.d.![]()
Volgens mij hebben ze gewoon alles Superior Runequote:Op maandag 20 maart 2006 11:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ok, en waarom moet de health zo laag?
Volgens mij kon je met een I monk geen hydra's farmen omdat ze te vaak meteor spammen=interrupt. I-monks worden vooral gebruikt om UW en FoW leeg te halen, meestal icm met een SS/SV necro of een trapper.quote:Op maandag 20 maart 2006 10:26 schreef EricG het volgende:
[..]
Whoah kun je met een i-monk ook Hydra's farmen ?![]()
* EricG rent naar de Hydra's om es flink wat geld te gaan verdienen![]()
ik ben natuurlijk de uberfarmerquote:Op maandag 20 maart 2006 13:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Volgens mij kon je met een I monk geen hydra's farmen omdat ze te vaak meteor spammen=interrupt. I-monks worden vooral gebruikt om UW en FoW leeg te halen, meestal icm met een SS/SV necro of een trapper.
Een I-monk bestaat uit eenvoudige armor met max energy (tattoos), vijf sup runes en een -50 health item. Momenteel is dat een Grim cesta die je krijgt na de Cities of Ascalon quest. Dit zorgt ervoor dat je 55 of 105 health hebt. Skills weet ik niet uit mijn hoofd, moet je even zoeken.
Het idee hierachter is dat één skill ervoor zorgt dat je max 5, 10 of 20% van je health kan verliezen. 20% van 55 is nogal weinig, en als je health regen hebt is er geen probleem. Alleen moet je heel erg letten op timings. 1 seconde te laat gecast is dood.
/edit: Hydra's doe ik gewoon met mijn Wa/mo. Drie tegelijk, max vier. Gaat misschien niet zo heel snel maar ik heb toch geen haast
Ohja, ik heb het dus over hydra's bij Augury, niet de mahgo hydra's.
Zou je eens wat builds willen posten?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef unfor het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk de uberfarmerik solo onder andere: perdition rock (alles behalve flesh golems), underworld (alles, duo is sneller), fissure (spidercave), ring of fire (mursaat/ettins), crystal desert (alles), kryta (sja wat niet), droknars (trolls, giants, avicara), mineral springs (avicara) en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Eigenlijk is alles wel te solo'en, zolang je je build aanpast aan je tegenstander.
dit alles met mo/ w/ n/ me of w/ me, ik heb gezworen nooit meer een w/mo te spelen
Met een i-monk zul van z'n lang zal ze leven geen FoW leeg kunnen halenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Volgens mij kon je met een I monk geen hydra's farmen omdat ze te vaak meteor spammen=interrupt. I-monks worden vooral gebruikt om UW en FoW leeg te halen, meestal icm met een SS/SV necro of een trapper.
kan bijvoorbeeld met de build van ericg, essence bond + balth spirit is echter overkill, daarvoor kun je natuurlijk wat anders leuks meenemenquote:Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou je eens wat builds willen posten?Vooral naar de ring of fire builds ben ik benieuwd. Tot nu toe ben ik er nooit in geslaagd Mursaat te farmen.
Jajaja, ik weet het ik weet het patserquote:Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef unfor het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk de uberfarmerik solo onder andere: perdition rock (alles behalve flesh golems), underworld (alles, duo is sneller), fissure (spidercave), ring of fire (mursaat/ettins), crystal desert (alles), kryta (sja wat niet), droknars (trolls, giants, avicara), mineral springs (avicara) en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Eigenlijk is alles wel te solo'en, zolang je je build aanpast aan je tegenstander.
dit alles met mo/ w/ n/ me of w/ me, ik heb gezworen nooit meer een w/mo te spelen
Ik heb gister lekker mijn eerste missie gedaanquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:28 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet het ik weet het patser
Maar wat? Smite signet of een healing skill?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:00 schreef unfor het volgende:
[..]
kan bijvoorbeeld met de build van ericg, essence bond + balth spirit is echter overkill, daarvoor kun je natuurlijk wat anders leuks meenemen(essence bond dumpen dus)
ik heb meestal een blessed signet, bonetti's defense of arcane echo mee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:34 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar wat? Smite signet of een healing skill?
Wie moet ik toespreken voor je?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:59 schreef daeri het volgende:
* daeri is gefrustreert omdat iemand in mn guild gelijk zegt dat mn build niet werkt omdat hij dat gister in de GB gezien heeft... ookal had ik lag, en kon ik helemaal niks doen...
ik had gewoon lag tot ik op gegeven moment zag dat we weer terug gingen naar de guild hall, en toen liep mn pc ook nog vast
Naja, voor de rest zijn ze aardig hoor, altijd bereid om te helpen, er is er alleen een die altijd zeurt over de build... en dan heb je elke dag weer n andere build enzo, daar heb ik geen zin in...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:18 schreef maniack28 het volgende:
Typisch weer zo'n kutguildnoob... niet winnen en meteen whinen.... nee.. ik zit liever bij mijn vrienden uit SignaporeDie zijn tenminste tof en aardig
Iemand vanavond zin om Dragons Liar te doen?
Jullie doen tenminste GvG, bij de guild waar ik nu in zit vind niemand dat leuk op de één of andere manierquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef daeri het volgende:
[..]
Naja, voor de rest zijn ze aardig hoor, altijd bereid om te helpen, er is er alleen een die altijd zeurt over de build... en dan heb je elke dag weer n andere build enzo, daar heb ik geen zin in...
Nee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:47 schreef Cid het volgende:
Is er een beetje serieuze GuildWars guild vanuit Fok!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |