abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36193304
quote:
Op zondag 19 maart 2006 23:55 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Ik heb toch wel een paar keer zo'n invi monk dood zien gaan aan een surplus hydra's :p
Whoah kun je met een i-monk ook Hydra's farmen ?
* EricG rent naar de Hydra's om es flink wat geld te gaan verdienen
pi_36193670
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:26 schreef EricG het volgende:

[..]

Hoe maak je een i-Monk?
pi_36195095
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:42 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Hoe maak je een i-Monk?
Ik zit nou op school, dus ik kan geen duidelijke beschrijving van Attribute points en skills e.d. geven maar je hebt in ieder geval 5 superior monk runes nodig (om je health zo laag mogelijk te krijgen), een lvl 20 monk natuurlijk, een -50 health offhand en ascetic armor.
Als ik op school zit post ik wel even een plaatje van skills en attribute points e.d.
pi_36195178
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik zit nou op school, dus ik kan geen duidelijke beschrijving van Attribute points en skills e.d. geven maar je hebt in ieder geval 5 superior monk runes nodig (om je health zo laag mogelijk te krijgen), een lvl 20 monk natuurlijk, een -50 health offhand en ascetic armor.
Als ik op school zit post ik wel even een plaatje van skills en attribute points e.d.
Ok, en waarom moet de health zo laag?
pi_36195268
quote:
Op maandag 20 maart 2006 11:42 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ok, en waarom moet de health zo laag?
Volgens mij hebben ze gewoon alles Superior Rune
  maandag 20 maart 2006 @ 13:11:28 #156
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36197618
quote:
Op maandag 20 maart 2006 10:26 schreef EricG het volgende:

[..]

Volgens mij kon je met een I monk geen hydra's farmen omdat ze te vaak meteor spammen=interrupt. I-monks worden vooral gebruikt om UW en FoW leeg te halen, meestal icm met een SS/SV necro of een trapper.

Een I-monk bestaat uit eenvoudige armor met max energy (tattoos), vijf sup runes en een -50 health item. Momenteel is dat een Grim cesta die je krijgt na de Cities of Ascalon quest. Dit zorgt ervoor dat je 55 of 105 health hebt. Skills weet ik niet uit mijn hoofd, moet je even zoeken.
Het idee hierachter is dat één skill ervoor zorgt dat je max 5, 10 of 20% van je health kan verliezen. 20% van 55 is nogal weinig, en als je health regen hebt is er geen probleem. Alleen moet je heel erg letten op timings. 1 seconde te laat gecast is dood.

/edit: Hydra's doe ik gewoon met mijn Wa/mo. Drie tegelijk, max vier. Gaat misschien niet zo heel snel maar ik heb toch geen haast
Ohja, ik heb het dus over hydra's bij Augury, niet de mahgo hydra's.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_36205166
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Volgens mij kon je met een I monk geen hydra's farmen omdat ze te vaak meteor spammen=interrupt. I-monks worden vooral gebruikt om UW en FoW leeg te halen, meestal icm met een SS/SV necro of een trapper.

Een I-monk bestaat uit eenvoudige armor met max energy (tattoos), vijf sup runes en een -50 health item. Momenteel is dat een Grim cesta die je krijgt na de Cities of Ascalon quest. Dit zorgt ervoor dat je 55 of 105 health hebt. Skills weet ik niet uit mijn hoofd, moet je even zoeken.
Het idee hierachter is dat één skill ervoor zorgt dat je max 5, 10 of 20% van je health kan verliezen. 20% van 55 is nogal weinig, en als je health regen hebt is er geen probleem. Alleen moet je heel erg letten op timings. 1 seconde te laat gecast is dood.

/edit: Hydra's doe ik gewoon met mijn Wa/mo. Drie tegelijk, max vier. Gaat misschien niet zo heel snel maar ik heb toch geen haast
Ohja, ik heb het dus over hydra's bij Augury, niet de mahgo hydra's.
ik ben natuurlijk de uberfarmer ik solo onder andere: perdition rock (alles behalve flesh golems), underworld (alles, duo is sneller), fissure (spidercave), ring of fire (mursaat/ettins), crystal desert (alles), kryta (sja wat niet), droknars (trolls, giants, avicara), mineral springs (avicara) en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Eigenlijk is alles wel te solo'en, zolang je je build aanpast aan je tegenstander.

dit alles met mo/ w/ n/ me of w/ me, ik heb gezworen nooit meer een w/mo te spelen
pi_36208681
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef unfor het volgende:

[..]

ik ben natuurlijk de uberfarmer ik solo onder andere: perdition rock (alles behalve flesh golems), underworld (alles, duo is sneller), fissure (spidercave), ring of fire (mursaat/ettins), crystal desert (alles), kryta (sja wat niet), droknars (trolls, giants, avicara), mineral springs (avicara) en zo kan ik nog wel ff doorgaan. Eigenlijk is alles wel te solo'en, zolang je je build aanpast aan je tegenstander.

dit alles met mo/ w/ n/ me of w/ me, ik heb gezworen nooit meer een w/mo te spelen
Zou je eens wat builds willen posten? Vooral naar de ring of fire builds ben ik benieuwd. Tot nu toe ben ik er nooit in geslaagd Mursaat te farmen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_36209437
quote:
Op maandag 20 maart 2006 13:11 schreef Elegy het volgende:

[..]
Met een i-monk zul van z'n lang zal ze leven geen FoW leeg kunnen halen En interrupt heb je niet zo veel last van hoor. Je kan ook trolls en Avicara's farmen, die gebruiken ook interrupts, maar Protective Spirit heeft helemaal geen casting tijd en healing breeze heel weinig. Je wordt wel eens geïnterrupt maar dan heb je nog steeds +3 Health regen van Mending en met -5 health per hit moet je het toch zeker 5-15 seconden uit weten te houden (mits je niet teveel tegenstanders hebt). Het wordt moeilijker als je Health degeneration hebt, dan moet je extra attribute points in healing prayers gaan stoppen om dat te compenseren. Het wordt helemaal moeilijk (of eigenlijk onmogelijk) als je tegenstander Concussion shot heeft. Dan ben je dazed en wordt vrijwel iedere aanval onderbroken en ben je meteen dood.
En zoals beloofd een plaatje van attribute points en skills:
pi_36210169
quote:
Op maandag 20 maart 2006 19:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zou je eens wat builds willen posten? Vooral naar de ring of fire builds ben ik benieuwd. Tot nu toe ben ik er nooit in geslaagd Mursaat te farmen.
kan bijvoorbeeld met de build van ericg, essence bond + balth spirit is echter overkill, daarvoor kun je natuurlijk wat anders leuks meenemen (essence bond dumpen dus)
pi_36212500

Nieuwe armor!! 15k armor ....

ben nu wel helemaal blut... heb nog 162g
  dinsdag 21 maart 2006 @ 08:28:30 #162
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36222447
quote:
Op maandag 20 maart 2006 17:27 schreef unfor het volgende:

[..]

Jajaja, ik weet het ik weet het patser

Ik mis als monk skill nog steeds SoJ. Heb al heel vaak geprobeerd 'm te cappen met henchies maar dat lukt me nooit. Elke keer spawned er een andere boss, of hij komt te ver weg en kan ik m nooit bereiken
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_36222464
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:28 schreef Elegy het volgende:

[..]

Jajaja, ik weet het ik weet het patser
Ik heb gister lekker mijn eerste missie gedaan

Ben ik helemaal voor niks een keer vanuit Ascalon naar Fort Ranik gelopen...
  dinsdag 21 maart 2006 @ 08:34:39 #164
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36222504
quote:
Op maandag 20 maart 2006 20:00 schreef unfor het volgende:

[..]

kan bijvoorbeeld met de build van ericg, essence bond + balth spirit is echter overkill, daarvoor kun je natuurlijk wat anders leuks meenemen (essence bond dumpen dus)
Maar wat? Smite signet of een healing skill?
pi_36225925
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:34 schreef Elegy het volgende:

[..]

Maar wat? Smite signet of een healing skill?
ik heb meestal een blessed signet, bonetti's defense of arcane echo mee.
pi_36230796
* daeri is gefrustreert omdat iemand in mn guild gelijk zegt dat mn build niet werkt omdat hij dat gister in de GB gezien heeft... ookal had ik lag, en kon ik helemaal niks doen...

ik had gewoon lag tot ik op gegeven moment zag dat we weer terug gingen naar de guild hall, en toen liep mn pc ook nog vast
pi_36230866
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 13:59 schreef daeri het volgende:
* daeri is gefrustreert omdat iemand in mn guild gelijk zegt dat mn build niet werkt omdat hij dat gister in de GB gezien heeft... ookal had ik lag, en kon ik helemaal niks doen...

ik had gewoon lag tot ik op gegeven moment zag dat we weer terug gingen naar de guild hall, en toen liep mn pc ook nog vast
Wie moet ik toespreken voor je?
pi_36234346
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 14:01 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Wie moet ik toespreken voor je?
niemand ^ ^
  dinsdag 21 maart 2006 @ 16:18:24 #169
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36235312
Typisch weer zo'n kutguildnoob... niet winnen en meteen whinen.... nee.. ik zit liever bij mijn vrienden uit Signapore Die zijn tenminste tof en aardig

Iemand vanavond zin om Dragons Liar te doen?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36236175
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:18 schreef maniack28 het volgende:
Typisch weer zo'n kutguildnoob... niet winnen en meteen whinen.... nee.. ik zit liever bij mijn vrienden uit Signapore Die zijn tenminste tof en aardig

Iemand vanavond zin om Dragons Liar te doen?
Naja, voor de rest zijn ze aardig hoor, altijd bereid om te helpen, er is er alleen een die altijd zeurt over de build... en dan heb je elke dag weer n andere build enzo, daar heb ik geen zin in...
pi_36239288
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 16:44 schreef daeri het volgende:

[..]

Naja, voor de rest zijn ze aardig hoor, altijd bereid om te helpen, er is er alleen een die altijd zeurt over de build... en dan heb je elke dag weer n andere build enzo, daar heb ik geen zin in...
Jullie doen tenminste GvG, bij de guild waar ik nu in zit vind niemand dat leuk op de één of andere manier
pi_36241671
Hmm zit te twijfelen of ik met mn oude guild op Emerald Dream verder ga met World of Warcraft, of maar weer eens begin met GuildWars.

Is er een beetje serieuze GuildWars guild vanuit Fok!?
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_36242967
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 19:47 schreef Cid het volgende:

Is er een beetje serieuze GuildWars guild vanuit Fok!?
Nee.
pi_36243042
Jammer, had wel leuk geweest dacht ik zo..
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 21 maart 2006 @ 20:28:24 #175
144831 UMOI
Thargor The Saint
pi_36243067
Hallo allemaal,

Sinds vandaag nieuw hier. Ik speel sinds mei 2005 Guild Wars nu ongeveer 1250 uurtjes opzitten.
Heb zelf een Guild, 25 man meeste actief. Al mijn chars zitten op het hoogste lvl en hebben alle missies voltooid. Verder heb ik een runner, dus wil je graag gerund worden gratis of donaties..call me in game (Thargor The Saint).ook de missies Sanctum Cay (gedeeltelijk rennen en vechten op een makkelijke manier) en Elona...Beide met bonus.

Ik blijf GW erg leuk vinden en ben ook bijna dagelijks daar te vinden...ben benieuwd naar Factions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')