Openingspostquote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:11 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
Misschien klink ik nou heel erg dom, maar ik ben niet zo goed in die afkortingen...wat betekent OP?
edit: ok laatmaar het is natuurlijk de Openins Post
Ik ben overigens NIET blond...![]()
Da'seen goed idee. Met twee chars uit mijn eerste account moet ik nog wat quests doen daar. Misschien ook wel handig voor de "Defend" questsquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:43 schreef Ungeheuer het volgende:
Hey nu de lijst groeiende is. Een poos terug heb ik voorgesteld om eens met zn allen SF oid te doen. Dus geen saaie farmbot groepen, maar het spel spelen zoals het bedoeld is.. om te questen. Daarom heb ik ook maar ff aangegeven welke profs ik op lvl 20 heb. Wel handig om van elkaar te weten als we wat plannen.
Goed idee! Lijkt me erg leuk. Ik geef ook wel even aan welke professions ik op level 20 heb:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:43 schreef Ungeheuer het volgende:
Hey nu de lijst groeiende is. Een poos terug heb ik voorgesteld om eens met zn allen SF oid te doen. Dus geen saaie farmbot groepen, maar het spel spelen zoals het bedoeld is.. om te questen. Daarom heb ik ook maar ff aangegeven welke profs ik op lvl 20 heb. Wel handig om van elkaar te weten als we wat plannen.
dat is een goeie, sorry dan dat ik alles heb weg gehaald ben dus misschien wel blondquote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:43 schreef Ungeheuer het volgende:
# CcCcCharmed = Furina de Fighter (lvl 20 w/mo)
# Daeri = Mr Cute Butt (lvl 20)
# Grrrrrrrr = Dariah Oakwood (lvl 20)
# Elegy = Vortex Traveller (lvl20)
# Elegy = Xelesta Aroxis (lvl20)
# EricG = Rodnar Bowhunt (meerdere lvl 20's)
# Jo0Lz = Quasi Dead (lvl 20)
# Maniack28 = Elanor Amin (lvl 20)
# Trancethrust = Nicholas Aesthyer (lvl 20)
# Ungeheuer = Crom Komailan (3x lvl 20, w/mo, n/ me, r/w )
# Ungeheuer = Elisabetha Bathory (3x lvl 20, w/mo, n/mo, mo/ me)
# Ungeheuer = Eva Komailan (1x lvl 20, w/mo)
Zonder lvl 20-ers
# Abonides = 1e: Kirmtor Issunt
CcCcCharmed= Salacia Soulgiver lvl 8 mo/me, Mevrouw MesmerPvP Me/w
# Elegy = Aryana Cortex
# -Marc- = 1e : Necromesmer Marc
Kleine update: heb nog een account gekocht.
Hangt af wat je met je mesmer wil doen. Als je offensive wil spelen vooral richten op domination. Vooral als je kan energy drainen en interrupten is dat erg goed in PvP. Spirit Shackles en backfire zijn best naar.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:05 schreef daeri het volgende:
Weet iemand n goede build voor n mesmer, wan tik gebruik nu alle atributes door elkaar en dat kan niet de bedoelign zijn ^ ^
mn guild heeft gelijk n build uitgekotst die ik moet gebruiken in GB, en het werkt geweldig, sinds die build al twee keer gewonnen terwijl we al weken verlorenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hangt af wat je met je mesmer wil doen. Als je offensive wil spelen vooral richten op domination. Vooral als je kan energy drainen en interrupten is dat erg goed in PvP. Spirit Shackles en backfire zijn best naar.
heel handig hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 00:37 schreef trancethrust het volgende:
Neeee geen interrupt, daeri, wat doe je
quote:Op zondag 19 maart 2006 10:14 schreef CcCcCharmed het volgende:
Kan je misschien heel de build op schrijven? Ik loop ook nog al te klungelen met mijn PvP mesmer en zou GRAAG weer een willen winnen met GvG
Wat ook heel handig is als je een vijandelijke monk wil uitschakelen: Neem een Ranger met Concussion Shot. De monk is dan Dazed en elke skill die hij gebruikt duurt 2 keer zo lang om te casten en iedere aanval interrupt die skill. Die is dan dus bijna volledig uitgeschakeld en kan de rest van je team zich concentreren op de andere monk.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:24 schreef daeri het volgende:
[..]
heel handig hoortijdens GB
Als ze maar een monk mee nemen, dan interrupt je zn skills, gebruik je n keer black out, waardoor al zn skills gewoon disabled zijn... en kan ie zn guild niet meer healen..waardoor wij een voorsprong hebben met 3 monks
sw33t!quote:Op zondag 19 maart 2006 11:35 schreef daeri het volgende:
[..]
[[url=http://members.lycos.nl/faffy/GW/gw0442.jpg]afbeelding][/url]
Ik mis alleen mn laatste 15 atb. points nog, maar daar word aan gewerkt... dit is mn GB build, voor gewoon n missie ofzo neem ik ook nog wat healing skills mee omdat ik andere mensen gewoon niet vertrouw XD ... (ik neem dan ether feast mee en soulfeast... dus moet ik ook wat punten zetten op death magic)
Ik gebruik trouwens ook alleen minor runes, behalve de Vigor, die is bij mij Sup
Daarom heten ze ook invincible monksquote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef CcCcCharmed het volgende:
Ik hou niet zo van die sups...
je hebt ook 55 hp monks! het ergste is dat ze nog moeilijk te killen zijn ook
Ik heb toch wel een paar keer zo'n invi monk dood zien gaan aan een surplus hydra's :pquote:
OP kan ik niet meer editen, maar bij deeltje 5 zal ik m er wel weer even bij zetten!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:18 schreef CcCcCharmed het volgende:
[..]
Even een beetje rommel weg gehald![]()
Even voor de duidelijkheid:
- je hoeft maar 2 account naam te geven
- graag even zeggen als je een lvl 20 heb(of van niet lvl 20 naar wel lvl 20 gaat)
-zelf je naam toevoegen aan de lijst dit gaat als volgt:
druk op de knop quote dit bericht in en reactie en typ je naam bij de lijst
OF
lijst kopieren, je naam er bij zetten
Hoop dat het duidelijk is zo
edit: misschien handig om dit in het 1e bericht te zetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |