Da's goed kut jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:06 schreef -Marc- het volgende:
Grrr.. Zit ik net even lekker te spelen...
Bezig met de quests Barradin's Daughter en Trouble up North ofzo...
Net alle pokke charr overal afgeslacht, loop die klote video kaart/spel vast
Nee, mijn videokaart hield er gewoon mee op!quote:
Vanavond ben ik wel online, als je hulp nodig hebt, laat het maar wetenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:06 schreef -Marc- het volgende:
Grrr.. Zit ik net even lekker te spelen...
Bezig met de quests Barradin's Daughter en Trouble up North ofzo...
Net alle pokke charr overal afgeslacht, loop die klote video kaart/spel vast
Zal ik doen, maar op zijn vroegst wordt het pas zondag avondquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Vanavond ben ik wel online, als je hulp nodig hebt, laat het maar weten
Bij mij is het heel raar...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb het gisteren geïnstalleerd, en het ziet er erg tof uitIk had alleen even moeite om m'n serial te ontcijferen, maar uiteindelijk was dat goed.
Ik ben een Elementalist van level 3 omdat ik niet zoveel tijd had. Vanmiddag ga ik maar weer even spelenIk denk dat ik hieraan verslaafd raak
Wat is je Ingame naam? Dan voeg ik je wel ff toe aan friends listquote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik heb het gisteren geïnstalleerd, en het ziet er erg tof uitIk had alleen even moeite om m'n serial te ontcijferen, maar uiteindelijk was dat goed.
Ik ben een Elementalist van level 3 omdat ik niet zoveel tijd had. Vanmiddag ga ik maar weer even spelenIk denk dat ik hieraan verslaafd raak
Nog een n00b...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:23 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Stel, je voegt Mr Cute Butt toe... maar op dat moment speel ik met Black Eyed Cupid... dan staat er Mr Cute Butt (Black Eyed Cupid)quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef Elegy het volgende:
Wellicht ten overvloede:
Per account hoef je maar 1 char naam te geven. Als je bijvoorbeeld met char A bent toegevoegd maar je speelt op het moment met char B, dan sta je zo in de friends list: B (A) (of was het nou andersom? Naja, zit nu op mijn werk, kan het niet nakijken)
Merci. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:49 schreef Elegy het volgende:
Wellicht ten overvloede:
Per account hoef je maar 1 char naam te geven. Als je bijvoorbeeld met char A bent toegevoegd maar je speelt op het moment met char B, dan sta je zo in de friends list: B (A) (of was het nou andersom? Naja, zit nu op mijn werk, kan het niet nakijken)
Het is de gewone uitgave, met alle cd's (johquote:
Misschien klink ik nou heel erg dom, maar ik ben niet zo goed in die afkortingen...wat betekent OP?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:26 schreef EricG het volgende:
Wow, d'r is nou een beetje coole OP!verkapte tvp
Even een beetje rommel weg gehaldquote:Mensen met lvl 20-ers:CcCcCharmed = Furina de Fighter (heeft lvl 20) Daeri = Mr Cute Butt (lvl 20) Grrrrrrrr = Dariah Oakwood (heeft lvl 20) Elegy =Vortex Traveller(meerdere lvl20's) EricG = Rodnar Bowhunt (meerdere lvl 20's) Jo0Lz = Quasi Dead (Lvl 20) Trancethrust = Nicholas Aesthyer (heeft lvl 20) Ungeheuer = Crom Komailan(5x lvl 20)
Zonder lvl 20-ers-Marc- = 1e : Necromesmer Marc Maniack28 = Elanor Amin Abonides = 1e: Kirmtor Issunt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |