Ik snap nix van wat je zegt sorry haha!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mwoh, je hebt geen idee hoeveel misbruik er van deze bug of whatever gemaakt is. Onder meer door mij. De prijzen zullen waarschijnlijk weer omhoog gaan schieten, omdat het allemaal zeldzaam spul is. Sommige spelers hebben hier dus enorm veel voordeel mee kunnen halen. Dus als het technisch mogelijk is, denk ik dat Anet alle trades die gemaakt zijn tijdens de bug ongedaan zal maken.
Dat er waarschijnlijk een heleboel mensen stinkend rijk worden (ingame, niet irlquote:Op maandag 13 maart 2006 23:40 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik snap nix van wat je zegt sorry haha!
Dan moet je m voor 2300 gevonden hebbenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:15 schreef Logitik het volgende:
Ik mag hopen dat ik mijn Bow van 500G nog heb.. die had ik 10 seconden voordat het gezeik begon gekocht
Zit nog steeds in Ascalon! Dus in het begin met Lvl6 henchies.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:35 schreef Ungeheuer het volgende:
Waar ben jij nu op dit moment? Sowieso loont het vaak om alles met henchies te doen omdat zij altijd dezelfde target nemen die jij hebt. t Is wel minder leuk natuurlijk.
Ik heb voor 23:00 een ecto en een gouden staff gevonden, die ben ik dus wel kwijt...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:16 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dan moet je m voor 2300 gevonden hebbenAnders ben je m inderdaad kwijt!
Alles wat je NA 2300 gedaan hebt ben je kwijt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb voor 23:00 een ecto en een gouden staff gevonden, die ben ik dus wel kwijt...![]()
Heb het al gechecked natuurlijk, het spul is er gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:42 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Alles wat je NA 2300 gedaan hebt ben je kwijt.
Daarvoor waarschijnlijk niet
Dus als het goed is heb je m nog.
Je kan als het goed is checken, want het is 900 geweest!
Het is dus mogelijk om van Guild te switchen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En de nieuwe members die we hadden geworven voor onze guild zijn ook weg, en dat waren er toch wel een stuk of 5...
Dat is het sowieo. Gewoon op "G" meppen, op je eigen naam klikken en kiezen "leave guild"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:18 schreef Abonides het volgende:
[..]
Het is dus mogelijk om van Guild te switchen?
Dan is het een goed idee om een stapje verder te gaan richting de Shiverpeaks. Ook die missies kun je daar met henchies als level 8 prima doen, de quests vanuit Yaks zijn wat moeilijker denk ik. je komt daar als je de missies van Ascalon uitspeelt. (Of je kan jezelf er naar toevechten via Piken, Grendlich en Diessa Lowlands.)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:38 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zit nog steeds in Ascalon! Dus in het begin met Lvl6 henchies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |