Ledigheid is des duivels oorkussen! Natuuurlijk ga ik reageren in mijn faoriete topic!quote:nee want ik ben te lui.
gaan jullie in een nieuw topic ook reageren?
Ja heerlijk, lekker de hele dag op mn luie reet zitten.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
Gerukt de hele dag lang!
En hoe voelt dat nou om gehandicapt te zijn?
Ik kan niet skieen en ik HAAT lichaamsbeweging.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ja heerlijk, lekker de hele dag op mn luie reet zitten.
Waarom ben je dit jaar niet op wintersport geweest?
Helemaal niks, ik heb ze al op! Het was trouwens ham en kaasquote:Op maandag 13 maart 2006 10:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kan niet skieen en ik HAAT lichaamsbeweging.
Wat zit er op jouw boterham voor tussen de middag vandaag?
Melk, hagelslag en een halfje tarwe worden voor mij gehaaldquote:Op maandag 13 maart 2006 10:58 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik heb ze al op! Het was trouwens ham en kaas![]()
Wat ga je vanmiddag allemaal halen in de supermarkt?
Waarom vraag je dat hemelsnaam aan mij! Ik heb helemaal geen schoonmaaksterquote:Op maandag 13 maart 2006 11:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Melk, hagelslag en een halfje tarwe worden voor mij gehaald
Was het gister nog lekker met die schoonmaakster?
Ja nu heb ik een slag in mn wielquote:Op maandag 13 maart 2006 11:02 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat hemelsnaam aan mij! Ik heb helemaal geen schoonmaakster
Maar was jij niet degene die vanmorgen onderuit ging op de fiets in een hoop kei harde bevroren stront?
Ik geef toe, het was een aanslag op alle zwollenaren mijnerzijds. Randstad oeh Akbar jeweetog.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja nu heb ik een slag in mn wiel
Waarom moest je nou die trein bij Zwolle in de fik zetten, nu was het hartstikke druk in de trein!
Ouderdom op mijn 99e! Mooie leeftijd toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:15 schreef Thomasumo het volgende:
[..]
Ik geef toe, het was een aanslag op alle zwollenaren mijnerzijds. Randstad oeh Akbar jeweetog.
Waaraan en hoe oud denk jij te sterven?
Dat is wel heel makkelijk. Ik geef natuurlijk alles weg aan goede doelen en mensen die het meer nodig hebben dan ik.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:20 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ouderdom op mijn 99e! Mooie leeftijd toch?
Wat zou je doen, met 1 miljoen?
Ik vreet m lekker zelf op, en diss geen olifanten want die hebben een ijzersterk geheugen!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk. Ik geef natuurlijk alles weg aan goede doelen en mensen die het meer nodig hebben dan ik.
Maar wat zou jij eigenlijk doen met je laatste rolo?
Ben&Jerry's chocolate chip cookie dough of dat meisje achter kassa drie op maandagquote:Op maandag 13 maart 2006 11:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vreet m lekker zelf op, en diss geen olifanten want die hebben een ijzersterk geheugen!
Op welk artikel zou jij je AH-Korting sticker plakken en waarom?
Jij leest de PU.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:49 schreef Baklap het volgende:
Met Frits Bom
Heb je een broer die Diana heet, en zo ja, waarom niet?
Ik las ooit de pu, jij blijkbaar dus ook.quote:
Sorry.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:56 schreef Baklap het volgende:
[..]
Ik las ooit de pu, jij blijkbaar dus ook.
Maar je sloopt het topic![]()
Zijn jullie nou te dom of te lelijk om dit te snappen?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:49 schreef Thomasumo het volgende:
Deel 3
De opzet is simpel.
Beantwoord de vraag van diegene voor jou en stel een nieuwe vraag aan diegene die na jou komt.
Ik ben bang van alle 2.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:32 schreef Thomasumo het volgende:
Als antwoord op jullie "vragen":
[..]
Zijn jullie nou te dom of te lelijk om dit te snappen?![]()
Anonieme Alcoholisten!quote:Op maandag 13 maart 2006 16:25 schreef Agiath het volgende:
Nee, niet te veel drinken voor het sporten, gaat klotsen
Bullit of AA?
Uitermate.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:29 schreef poepchineesje het volgende:
thuis![]()
vind de volgende dit een leuk topic???![]()
Sereius, ik zou eigenlijk professionele hulp moeten zoeken. Het is een obsessie geworden.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:31 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Uitermate.
Vind de volgende het nog steeds leuk om willekeurige voorbijgangers te swaffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |