abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37297867
I haven't seen anything (nu ben ik wel direct na het 'volgende week' filmpje weggezapt, maar volgens mij begon toen onze keukenprins al).
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:18:02 #177
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_37298001
Als ik het goed begrijp met de "rode Hummer"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimp my Daf!
pi_37299455
ik vond dit echt een hele matige en voorspelbare aflevering.. echter heb ik nu wel super zin in de komende afleveringen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37299471
oh ja, wat zijn Natalia Boa Vista en Erika Sikes ontiegelijk lekkere dames zeg.. DAMN
  woensdag 26 april 2006 @ 08:16:52 #180
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_37302685
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ik vond dit echt een hele matige en voorspelbare aflevering.. echter heb ik nu wel super zin in de komende afleveringen
SPOILER
Miami blijft de slechtste... teveel zaken die te maken hebben met de teammembers zelf...
'toevallig' een bankoverval als hij in de bank is.. yeah right.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_37302779
Ik ga hem vanavond kijken.
Maar ik begrijp dat het niet de beste aflevering is
pi_37303242
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:16 schreef Dromer het volgende:

[..]

Miami blijft de slechtste... teveel zaken die te maken hebben met de teammembers zelf...
'toevallig' een bankoverval als hij in de bank is.. yeah right.
tot nooit
pi_37303250
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:26 schreef Koningin het volgende:
Ik ga hem vanavond kijken.
Maar ik begrijp dat het niet de beste aflevering is
ik vind hem wel goed ik ben alleen tegen het principe
pi_37303321
het einde wat dus te zijn is op de cbs site... *klik*

er word alleen duidelijk gemaakt dat er een mol in het lab is dieHoratio's team wil "vernietigen". Hetzelfde met die waarschuwing van de chief tegen Horatio met die zaak in het hotel die hij overliet aan zijn drie collega's zonder zijn invloed! Dat er iemand op jacht is op zijn team! En het komt vanaf nu best vaak terug op een geheimzinnige manier...
SPOILER
  woensdag 26 april 2006 @ 09:26:29 #185
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_37303606
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef Rahl het volgende:
ik als gamer vind deze aflevering echt te lame

even lekker alle vooroordelen bevestigen
De vooroordelen vond ik nog niet zo erg. Dat het totaal niet realistisch is, was wel erg duidelijk.

Kom op, iemand van CSI moet vele uren het spel spelen om te weten wat er in level 3 gebeurd? Alsof er op de hele wereld nog niemand dat level heeft bereikt, op dat groepje psychopaten na.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  woensdag 26 april 2006 @ 09:50:40 #186
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_37304053
Het is logischer dat je op zoek gaat naar een fanatieke speler die al heel ver in het spel is.

Enne, dat was dus geen toeval dat de bankoverval was terwijl Delko er was.
Maar hoorden jullie ook dat er volgens Delko net salaris was gestort, maar dat hij geen geld kon opnemen? Hoort dit bij de "problemen" die hij heeft?
Pimp my Daf!
pi_37304210
Wat een fout stukje, met die rode HUMMER.
  Lieve Belg woensdag 26 april 2006 @ 10:31:47 #188
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37304920
Is er ergens een CSI Miami aflevering waarin er een clown doodgaat ofzo?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_37306157
quote:
Op woensdag 26 april 2006 10:31 schreef Jump het volgende:
Is er ergens een CSI Miami aflevering waarin er een clown doodgaat ofzo?
niet van miami. wel van las vegas...????
pi_37306179
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:50 schreef Dafje33 het volgende:

Maar hoorden jullie ook dat er volgens Delko net salaris was gestort, maar dat hij geen geld kon opnemen? Hoort dit bij de "problemen" die hij heeft?
  Lieve Belg woensdag 26 april 2006 @ 11:18:42 #191
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37306187
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:17 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

niet van miami. wel van las vegas...????
Ook goed

Voor een multimedia project waar we een stukje moeten naspelen en het grappig maken. Met een dode clown is dat al half gedaan dan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_37306220
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:57 schreef Toeps het volgende:
Wat een fout stukje, met die rode HUMMER.
dat vond ik ook toen ik hem voor het eerst zag maar is voor de promotie van de H3 Maar het blijven wel geile wagens ondanks ze zo enorm fout zijn
  woensdag 26 april 2006 @ 11:37:50 #193
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_37306744
quote:
Op woensdag 26 april 2006 09:04 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

tot nooit
Nee.. jou zal ik nooit zien.

Als je in dit topic bedoelt: Negatieve reacties mogen toch ook gegeven worden.. daar is een discussieforum ook voor. En dit is ook niet per se als juichtopic bedoeld...

Verder.. ik blijf af en toe kijken in de hoop dat het wat beter wordt.. maar word steeds teleurgesteld door de ongeloofwaardige verhalen, de overacting (vooral van die rooie horatio) en niet kloppende zaken...

De andere CSI's zijn ook niet perfect (het blijven tenslotte tv-series) maar doorgaans wel stukken beter..

Allemaal mijn opinie uiteraard.. die ik hopelijk nog wel mag spuien.. (aangezien ik het zelfs tracht te onderbouwen)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_37306966
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:37 schreef Dromer het volgende:

[..]

Nee.. jou zal ik nooit zien.

Als je in dit topic bedoelt: Negatieve reacties mogen toch ook gegeven worden.. daar is een discussieforum ook voor. En dit is ook niet per se als juichtopic bedoeld...

Verder.. ik blijf af en toe kijken in de hoop dat het wat beter wordt.. maar word steeds teleurgesteld door de ongeloofwaardige verhalen, de overacting (vooral van die rooie horatio) en niet kloppende zaken...

De andere CSI's zijn ook niet perfect (het blijven tenslotte tv-series) maar doorgaans wel stukken beter..

Allemaal mijn opinie uiteraard.. die ik hopelijk nog wel mag spuien.. (aangezien ik het zelfs tracht te onderbouwen)
tuurlijk mag het wel! maar het is 99,9% van de keren iemand die 1x een post maakt van hoe slecht ze csi: miami vinden en daarna zie je ze nooit meer terug... vandaar mijn reactie
pi_37327505
Ik vind het wel leuk, van die overdramatische afleveringen, het hoeft niet altijd serieus en realistisch te zijn wat mij betreft, hoewel dit soort dingen wel echt gebeurd zijn, dus zo onrealistisch is het niet.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_37371483
Ik vind het ook heerlijk gewoon lekker je fantasie er over laten spelen Voor de realistische gebeuren kijk ik WaT en de andere csi's al! en dan lekker een uurtje overdreven dingen bij een verhaal wat wel echt kan gebeuren of is gebeurd...!
pi_37422759
Ik zie in de aflevering liever een goed, sterk doordacht plot dan een onrealisitsch fantasie verhaal..
pi_37453188
Wat gaat morgen voor aflevering komen?
pi_37454945
van tvgids.nl
quote:
Een drugsbaron wordt neergeschoten in zijn Coconut Grove huisje. Er wordt een verdachte aangehouden die heroïne verkoopt aan Delko. Toch blijkt de zaak iets gecompliceerder dan aanvankelijk werd vermoed door het team van CSI. Wanneer Horatio op zoek gaat naar meer bewijsmateriaal, wordt de zaak te persoonlijk.
volgens mij klopt de beschrijving niet helemaal, maar ach, het idee is duidelijk
  maandag 1 mei 2006 @ 19:19:10 #200
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_37462753
Hhhmmmm, daar gaat het dus verder met Delko...
Ben benieuwd wat voor problemen die jongen tegen gaat komen?
Pimp my Daf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')