Jaja, het spoilervrij cappen bleek gewoon te moeilijkquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:07 schreef BlueCurl het volgende:
oops door alle paasgekte wat vergetensorry!
ik wilde hem juist cappenquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Jaja, het spoilervrij cappen bleek gewoon te moeilijk![]()
omdat er al drie seizoenen op dvd zijn verschenen in amerikaquote:Op woensdag 19 april 2006 15:05 schreef Merkie het volgende:
Waarom zijn de eerste 3 DVD's van seizoen 3 al downloadbaar?
Het is de Nederlandse box. Met NL-ondertiteling dus.quote:Op woensdag 19 april 2006 15:42 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omdat er al drie seizoenen op dvd zijn verschenen in amerika
uitgelekte dvd, kan van alles zijnquote:Op woensdag 19 april 2006 15:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is de Nederlandse box. Met NL-ondertiteling dus.
Het is gewoon een 1:1-kopie van een retail-DVD. Misschien komt 'ie toch eerder uit. Zou wel raar zijn als hij pas in augustus in de winkels komt maar nu al klaar isquote:Op woensdag 19 april 2006 16:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uitgelekte dvd, kan van alles zijn
of met losse ondertitels iemand die amerikaanse dvd heeft geript en dan ondertitels zelf heeft vertaald etc.
ik heb geen idee. maar het schijnt wel vaker voor te komen in het illegale wereldje... soms van dvd's die al "bijna" klaar zijn maar nog kleine dingen aan veranderd moet wordenenzo. van die test versies...quote:Op woensdag 19 april 2006 16:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is gewoon een 1:1-kopie van een retail-DVD. Misschien komt 'ie toch eerder uit. Zou wel raar zijn als hij pas in augustus in de winkels komt maar nu al klaar is.
hehe hebben ze zo delko-time vertaaldquote:
whaa bedoel je?quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik zeg.. opnemen in de film-van-Dale![]()
Mja, in NL zou je het eerder over "directietijden" hebben, maar vond de vertaling verder wel ok. Er zijn films die er slechter vanaf komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |