bij deze!quote:Op zaterdag 1 april 2006 19:43 schreef carmiie het volgende:
ik had niet eens door dat er alweer een deel 10 was
jah! om mij nog meer geld te ontnemenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:47 schreef Merkie het volgende:
Ik had gelezen dat die cross-over ook apart op DVD uitkomt. Leuk!
ik ook. zeker om niet teveel te spoileren en dat gaat best lastig zijn denk ikquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:28 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben overigens heel benieuwd hoe jij 4.8 gaat cappen BlueCurl!![]()
nailed.. enkel de naam zou genoeg moeten zeggenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:41 schreef carmiie het volgende:
welke is 4.8 ? misschien heb ik em op mn pc staan
oohja, die heb ik, die is leukquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nailed.. enkel de naam zou genoeg moeten zeggen
Dat is jammerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:27 schreef Merkie het volgende:
Argh, dacht dat het 21.30 begon, niet dus. Bah.
herkenbaarquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:53 schreef Merkie het volgende:
Wanneer komen de DVD's van seizoen 3? Geloof dat ik het al een keer gevraagd had, maar kan het niet meer vinden en ben het antwoord vergeten
. Hopelijk wel snel, want er resteren nog maar 3 afleveringen van seizoen 2.
Ik vroeg het me ook al af, maar het zegt me helemaal niks!quote:Op dinsdag 4 april 2006 21:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering!!.. kan me alleen niet meer herinneren waarom die Rechter zo focked op tegen H is.. (wat is er in " 't verleden" gebeurd..)
tuurlijk weet ik dat. 3.10 After the fall.. met die dvd die word gejat met daarop een sex video/moord video (snuff film) van die rechter en een hoer. die hoer word begraven in de glades het hulpje van de rechter had gekotst en door de grondsoort was alles nog intact. Was 1 van de eerste zaken met Ryan. Die dat lachgas vond omdat hij ook OCD is. Daar arresteerde Horatio die rechter maar voordat zijn hele zaak voor zou komen zou nog wel aantal jaren duurde en in die jaren zou hij Horatio zwart maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af, maar het zegt me helemaal niks!![]()
BlueCurl? Jij weet het misschien?
Morgen komen de caps al van het eerste gedeelte van de cross-over... Ze zijn al klaar. De caps van NY gedeelte zal ik ook maken maar die moet ik nog maken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:17 schreef rena het volgende:
Volgende week de crossover, ziet er goed uit het voorfilmpje![]()
Ze kent echt alle afleveringen vanbuiten, daar kan je haar alles over vragenquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik vroeg het me ook al af, maar het zegt me helemaal niks!![]()
BlueCurl? Jij weet het misschien?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Ze kent echt alle afleveringen vanbuiten, daar kan je haar alles over vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |