Is hier al iets van in NL uitgezonden? Want het zegt me helemaal niets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
idem ik vnd het ook niet een super aflevering. enige wat overduidelijk werd geaakt is hoe Horatio graag haar had willen redden en dat ie het te ersoonlijk neemt. wat iets is wat doorgaat in het seizoen...
Van Prey afgelopen aflevering. Dat ie zo op de afloopt als ze daar dood ligt in die speeltuin... maar de rest zul je allemaal nog zien!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:43 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Is hier al iets van in NL uitgezonden? Want het zegt me helemaal niets.
is je gegarandeerd ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Helaas was ik vanavond niet thuis, dus we gaan de aflevering ergens anders bekijken
uhuh onschuldig uiteindelijk... na twee moorden. zelfverdedigng.. ook al vind ie dat zelf niet...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:45 schreef rena het volgende:
Ik vind het nu al een goede aflevering, vanuit het perspectief van de verdachte, heel apart om eens te zien. Ik geloof nu al dat hij het niet gedaan heeft, maar goed, CSI kennende zal er nog wel een hoop gaan gebeuren![]()
uhuh ie heeft enkel in de bajes moord gepleegd maar dat was uitzelf verdediging. maar dat vond ie zelf niet dat ie nu 1 van hun was enzo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef rena het volgende:
Mooie aflevering![]()
Maar hij heeft uiteindelijk toch maar 1 moord gepleegd? En een terechte vond ik ook![]()
het goede topic...quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef dndiek het volgende:
Ik weet niet helemaal of dit het goede topic is maar is seizoen 3 al op dvd te koop? en zo niet is er al een releasedatum bekend?
Dan zal ik geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het goede topic...maar ik weet het antwoord niet precies maar in the UK komt deel 1 van s3 eind mei uit. hier is het meestal 1 tot 3 maanden later
deel twee komt eind september in de UK uit.
Ik bedoelde eigenlijk de zaak waar Horatio het even over had, met Stetler.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
idem ik vnd het ook niet een super aflevering. enige wat overduidelijk werd geaakt is hoe Horatio graag haar had willen redden en dat ie het te ersoonlijk neemt. wat iets is wat doorgaat in het seizoen...
ook dat komt nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:59 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de zaak waar Horatio het even over had, met Stetler.
Ziet er goed uit ja, net als de capsquote:
dat is indd een spoiler maar daarvoorhebben we spoiler tagsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:50 schreef Koningin het volgende:
Goeie caps, ben weer benieuwd.
Maar hoe zit het eigenlijk met het onder vuur liggen van het team? Of is dat een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 28-03-2006 09:20:47 ]
die lens staat ook onder de caps... was al bekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De lens van Yvette ligt uitgedroogd op de PD, maar wanneer deze later bij het verhoor teruggehaald wordt op foto, zie je de lens in originele vorm (bevochtigd).. jaja.. scherp
Ik kijk nu al uit naar de crossover van over 2 weken.. ik snap alleen niet dat er nu een 2de crossover komt.. Ik kan me herinneren dat er al 1 zaak geweest is waarbij MIAMI en NEW YORK samengewerkt hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |