Tenzij ze in Woerden moesten zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 10:14 schreef Klonk het volgende:
ach, een troostende gedachte, de mensen die al in de trein zaten waren voor de verandering wel een keer op tijd op hun bestemming
Nee en daarom is het probleem niet opgelost want TS was dus wel in Woerdenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:16 schreef Klonk het volgende:
niemand wil vrijwillig in Woerden zijn, probleem opgelost
dan was ie alsnog voorbij het station tot stilstand gekomenquote:
foutje, kan iedereen gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee en daarom is het probleem niet opgelost want TS was dus wel in Woerden
nee, vol gas er voorbij stuivenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:20 schreef Rekkie het volgende:
Trouwens 120 lang een station knallen?
Remmen ze op zulke punten niet enigzins af?
In Woerden nietquote:Op maandag 13 maart 2006 10:20 schreef Rekkie het volgende:
Trouwens 120 lang een station knallen?
Remmen ze op zulke punten niet enigzins af?
En dan zo dicht mogelijk langs het spoor gaan staan met je step, dan kun je profiteren van de slipstreamquote:
moet je eens bij een tgv proberenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef Robar het volgende:
[..]
En dan zo dicht mogelijk langs het spoor gaan staan met je step, dan kun je profiteren van de slipstream![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:25 schreef thefunny het volgende:
Geweldig. Wat een giller!!
In de cockpit: "Ehm Joop, was dat niet eeehm Woerden??"
"Huh?" *kijkt achterom
*SCHRIK
* Kijkt achterom.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:25 schreef thefunny het volgende:
"Huh?" *kijkt achterom
*SCHRIK
Tsja, ze kunnen moeilijk omroepen dat de trein techniche problemen aan het remsysteem heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 10:27 schreef Tekari het volgende:
LOL ja die goederen treinen zijn ook asociaal...rijden gewoon full power in station Breda door...terwijl het perron vol staat met wachtende mensen...
maar zoiets geks heb ik nog nooit meegemaakt![]()
keihard doorrijden en dan omroepen onverwachts doorgereden![]()
Klopt. Woerden is geen intercity station, dus die treinen rijden er gewoon op volle snelheid doorheen. Vroeger direct langs de perrons, tegenwoordig over een "middenspoor".quote:
Uit het raampiequote:Op maandag 13 maart 2006 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
* Kijkt achterom.
* Ziet niets, een trein heeft geen achterruit.![]()
Tsja, heb jij nooit voordeel van je werk?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
Heb ik ook wel is gehad inderdaad ik hoefde er gelukkig niet te zijn
Ook wel eens andersom gehad dat een conducteur op een station moest zijn waar hij niet hoorde te stoppen.
Maar voor hem stopte ze daar wel even!
Gaat moeilijk als je "aan wal" staat!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:34 schreef =HellFire= het volgende:
Voor dit soort gelegenheiden moet je de noodrem toch gebruiken?
Op de rails gaan staan met z'n allen, en dan duwenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je "aan wal" staat!
"Huh?" *kijkt achterom
*SCHRIK
Misschien de mensen die erin zitten en die onverhoopt er toch uitwillen?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je "aan wal" staat!
Of lutjebroek centrumquote:Op maandag 13 maart 2006 10:42 schreef Robar het volgende:
Jammer dat het Woerden was.
Het had natuurlijk veel "leuker" geweest als dat op een station Als Utrecht Centraal, of Amsterdam Centraal zou gebeuren
Ik denk als dat gebeurt dat er dan meteen 20 treinen op elkaar knallen of zo. Die dingen zwabberen bij grote stations ongeveer elke wissel over die ze tegenkomen om bij 1 van de 15 of meer perrons te stoppen.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:42 schreef Robar het volgende:
Jammer dat het Woerden was.
Het had natuurlijk veel "leuker" geweest als dat op een station Als Utrecht Centraal, of Amsterdam Centraal zou gebeuren
Kleinigheidje . . .quote:Op maandag 13 maart 2006 10:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik denk als dat gebeurt dat er dan meteen 20 treinen op elkaar knallen of zo. Die dingen zwabberen bij grote stations ongeveer elke wissel over die ze tegenkomen om bij 1 van de 15 of meer perrons te stoppen.
Zou wel lachen zijn in Den Haag CS als de trein vergeet te remmen, rijdt 'ie in 1x het malieveld op (of hij eindigt op de pier in Scheveningen)
Sinds wanneer heeft Scheveningen een station?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:53 schreef Robar het volgende:
[..]
Kleinigheidje . . .
Eerst omroepen,
* Dit is de sneltrein naar Scheveningen, deze trein zal niet stoppen te Den Haag centraal*
Is al eens gebeurt op Den Haag CS. (remde te laat)quote:Op maandag 13 maart 2006 10:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik denk als dat gebeurt dat er dan meteen 20 treinen op elkaar knallen of zo. Die dingen zwabberen bij grote stations ongeveer elke wissel over die ze tegenkomen om bij 1 van de 15 of meer perrons te stoppen.
Zou wel lachen zijn in Den Haag CS als de trein vergeet te remmen, rijdt 'ie in 1x het malieveld op (of hij eindigt op de pier in Scheveningen)
Hence thequote:Op maandag 13 maart 2006 10:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Scheveningen een station?![]()
Drive-in Smullers!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:57 schreef r_kluft het volgende:
[..]
Is al eens gebeurt op Den Haag CS. (remde te zacht)
Reed ie zomaar via de achterkant een van de winkeltjes in.![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Hence the
Humor is aan jou niet besteed he?
Ik zou er ook moe van worden, als ik alles letterlijk zou nemen op Fok!, zware kost wordt het dan hoorquote:
Komt door de banaan in zijn oor.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:58 schreef Robar het volgende:
[..]
Hence the
Humor is aan jou niet besteed he?
Klotebreezers.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klote mensen die mijn nick niet goed schrijven!
Klote mensen die denken dat ik schrijf!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klote mensen die mijn nick niet goed schrijven!
hoi rekkiequote:Op maandag 13 maart 2006 11:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klote mensen die denken dat ik schrijf!
Klote mensen die schrijven en typen niet hetzelfde vindenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klote mensen die denken dat ik schrijf!
Klote idiote mensen die denken dat schrijven en typen hetzelfde zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klote mensen die schrijven en typen niet hetzelfde vinden
Klote mensen die mij uitlullen en waar ik niet van kan winnenquote:Op maandag 13 maart 2006 11:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klote idiote mensen die denken dat schrijven en typen hetzelfde zijn
Klote mensen die niet in zichzelf geloven.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Klote mensen die mij uitlullen en waar ik niet van kan winnen
Klote.. Naja laat ook maarquote:Op maandag 13 maart 2006 11:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Klote mensen die niet in zichzelf geloven.
Ik ook een keer van Leeuwarden naar Zwolle.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:53 schreef Marruk het volgende:
Ook wel eens gehad van zwolle richting groningen, sjeest dat ding zo meppel voorbij![]()
Waren echt leuke reacties in de trein
Lekker lullig als je dan als passagier van deze trein van een overfanatieke conductuer een boete krijgt omdat je alleen een geldig kaartje tot Woerden hebtquote:Op maandag 13 maart 2006 10:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
De vraag is: mag je nou een geld-terug-bij-vertraging-formulier invullen of niet? De trein wás op tijd, alleen kon je niet instappen omdat hij niet stopte...
Hoe zou de NS hiermee omgaan? Of zouden ze denken 'die paar geld-terug zeikerds op Woerden kosten minder dan een trein vol geld-terug zeikerds op weg naar Den Haag'?
Ah, dat zit erachter!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lekker lullig als je dan als passagier van deze trein van een overfanatieke conductuer een boete krijgt omdat je alleen een geldig kaartje tot Woerden hebt.
En hoe moet je dan terug naar Woerden?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Lekker lullig als je dan als passagier van deze trein van een overfanatieke conductuer een boete krijgt omdat je alleen een geldig kaartje tot Woerden hebt.
nieuw kaartje kopenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:28 schreef Robar het volgende:
[..]
En hoe moet je dan terug naar Woerden?
Ik heet Blind_Guardian, geen BaajGuardian, moronquote:Op maandag 13 maart 2006 13:02 schreef risible het volgende:
De machinist zag jou Baaj.
Jajaja, wat een stoere taalquote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef Blind_Guardian het volgende:
Hehehe, reken maar dat als ik in die trein had gezeten ik gewoon de eerste de beste terug had genomen vanaf het volgende station. De conducteur die me dan zou aanspreken op m'n kaartje zou wat mij betreft mogen uitproberen hoe goed hij kan praten met een fluitje achter in z'n strot.
Kodak moment!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:55 schreef jorienvdherik het volgende:
haha wel mooi moment als die door rijd hehe
Gelukkig bewaar ik die altijd in mijn binnenzak voor dit soort momenten!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef wolferl het volgende:
'K zou zeggen leg een groot stuk blok beton op de rails, dan stop ie wel.
Nee hoor, dan rijdt ie de Leonidas binnen.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
Nee, dan in Vlissingen, rijdt ie in een keer de plomp inquote:Op maandag 13 maart 2006 10:50 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik had het nog lulliger!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik was een keer te laat voor de trein en die reed toen dus ook letterlijk voor mijn neus weg en een stel meisjes in de trein begonnen me toen heel hard uit te lachen![]()
Zó supergrappig.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:01 schreef Impreza_STI het volgende:
Ik zou ook hebben doorgereden als ik wist dat jij er stond
Metro zeker.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had het nog lulliger!
Was met 2 klasgenoten en we stonden te wachten tot we de trein in konden (meute mensen je kent het wel) bij een andere deur ging het sneller dus wij daarheen lopen, gaat ineens het fluitje!
Eén klasgenoot springt nog net naar binnen, deuren dicht, weg trein stonden we daar met z'n tweeën
Nee dan was het niet zo heel ergquote:
Wanneer post jij wel eens zonder dequote:Op maandag 13 maart 2006 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Op de rails gaan staan met z'n allen, en dan duwen![]()
"Huh?" *kijkt achterom
*SCHRIK
Wehehe, droog!!quote:Op maandag 13 maart 2006 10:36 schreef zatoichi het volgende:
Rijdt zo'n trein een keertje door, is het weer niet goed!
Welkom bij de club van treinmissersquote:Op maandag 13 maart 2006 22:32 schreef razzberry het volgende:
He die trein heb ik dus ook gemist in woerden
een lift in woerden??!!! Waaaaw!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Welkom bij de club van treinmissers
Ik was diegene met die witte brunotti-jas vooraan op 't perron (vlak bij de lift)...
Wil je er ook eenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:58 schreef wobbel het volgende:
een lift in woerden??!!! Waaaaw!
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
Heb ik ook wel is gehad inderdaad ik hoefde er gelukkig niet te zijn
Ook wel eens andersom gehad dat een conducteur op een station moest zijn waar hij niet hoorde te stoppen.
Maar voor hem stopte ze daar wel even!
Als het de trein van Den Haag naar Utrecht was geweest had je verhaal nog enige logica gehadquote:Op maandag 13 maart 2006 10:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
De machinist had zojuist een telefoontje gehad van Lange Frans en Baas B: Ze stonden op station Diemen-Zuid te wachten en eisten dat ze z.s.m. opgepikt werden.
Diemen ligt niet op de route tussen Den Haag en Utrechtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als het de trein van Den Haag naar Utrecht was geweest had je verhaal nog enige logica gehad
Ik zeg ook 'enige logica'. Op Utrecht kan de trein immers richting Hilversum e.v. rijden, via Den Haag lijkt me nogal omquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:04 schreef Blind_Guardian het volgende:
Diemen ligt niet op de route tussen Den Haag en Utrecht
Jouw logica ontgaat me. Maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zeg ook 'enige logica'. Op Utrecht kan de trein immers richting Hilversum e.v. rijden, via Den Haag lijkt me nogal om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |