eerlijk gezegt geen flauw idee. Het is een powerpc 266mhz 1mb cache processor, misschien dat je er wat meer over kan vinden met google? Ik denk dat svcd wel zal lukken, maar divx weet ik niet zeker.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is ie snel genoeg om divx en svcd af te spelen?
Ik heb een iMac 233MHz gehad met snelle harddisk en 256MB aan RAM, en die trok het bij lange na niet.... Intel systemen trekken het pas bij ongeveer 350 a 400 MHz, dus ga er maar niet van uit dat je hier films op kunt kijken....quote:Op maandag 13 maart 2006 11:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Is ie snel genoeg om divx en svcd af te spelen?
een imac 233 vergelijken met een powermac 266mhz heeft weinig nut, kan goed zijn dat deze een divxje perfect trekt. Enige manier om erachter te komen is om de TS het even te laten proberen dunkt mij.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:59 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
Ik heb een iMac 233MHz gehad met snelle harddisk en 256MB aan RAM, en die trok het bij lange na niet.... Intel systemen trekken het pas bij ongeveer 350 a 400 MHz, dus ga er maar niet van uit dat je hier films op kunt kijken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |