Hier kan ik je al niet meer volgen...quote:Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef Tekari het volgende:
kvond het ronduit schandalig van haar dat ze zo tekeer ging![]()
serieus bij mij snapte er zelfs iets als ze nog door gingen zeiken.![]()
Ontbijten op de Vinkenslagquote:Op maandag 13 maart 2006 10:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je post was om 9:45, en je bent al bij een afhaalchinees geweest ?
Tijdverschilquote:Op maandag 13 maart 2006 10:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
nee dat was gisterenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik vind dat je het eten thuis had moeten laten bezorgen. Die 2 euro bezorgkosten konden er ook nog wel van af he, giets !quote:Op maandag 13 maart 2006 10:10 schreef Tekari het volgende:
[..]
nee dat was gisteren![]()
maar moest het ff kwijt...maar wat vind je zelf dan?![]()
mwah afhalen is wel sneller maar dat had die muts wss niet doorquote:Op maandag 13 maart 2006 10:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik vind dat je het eten thuis had moeten laten bezorgen. Die 2 euro bezorgkosten konden er ook nog wel van af he, giets !
Eenschquote:
Dit soort misselijk taalgebruik doet gewoon pijn aan m'n ogen... Ga je eerst maar eens op een basisschool aanmelden voor een basiscursus nederlands en kom dan terug, ja?quote:Op maandag 13 maart 2006 09:45 schreef Tekari het volgende:
wat een stelletje klootzakken ook![]()
stond een mevrouw in een afhaalzaak te zeiken dat ze te lang op haar eten moest wachten terwijl ze daar maar 5 minuten stond ofzo...en mevrouw had niet door dat de bestellingen voor haar voor de bezorging was....
er waren nog meer mensen die voor haar waren en die gingen ook niet zeuren...
mensen moeten maar niet zo ongeduldig zijn ffs![]()
Terecht dat de mensen bij de bali bij haar uithaalde!!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |