Dat lusten ze niet, ik weet het, het zijn verwende beesten...............quote:
In ieder geval voor 1 januari 2007quote:Op maandag 13 maart 2006 08:18 schreef Roel- het volgende:
Edah gaat toch weg
Gewoon dwingen. Willen ze het n iet vreten, dan laat je het net zo lang staan tot ze het wel opeten.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:15 schreef the_jestert het volgende:
Dat lusten ze niet, ik weet het, het zijn verwende beesten...............
hijquote:
dan wordt het tijd dat je daar iets aan geat doen. Katten eten graag Whiskas omdat daar veel caramel in zit. GEwoon af laten kicken van de caramel, en ze eten alles hoor.. (en anders maar een paar dgaen niet, daar worden ze ook niet minder van.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:15 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Dat is nog niet zekerquote:Op maandag 13 maart 2006 08:18 schreef Roel- het volgende:
Edah gaat toch weg
Als je zelf katten hebt weet je dat dat meestal niet werkt. De meesten katten verhongeren liever dan dat ze toe geven.quote:Op maandag 13 maart 2006 08:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gewoon dwingen. Willen ze het n iet vreten, dan laat je het net zo lang staan tot ze het wel opeten.
En anders maak je van die beesten gewoon knakworsten.
Nooit die reclame gezien, gewoon het etiket wisselen! Trappen ze echt in hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 08:15 schreef the_jestert het volgende:
[..]
dat ga ik eens proberenquote:Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Nooit die reclame gezien, gewoon het etiket wisselen! Trappen ze echt in hoor![]()
![]()
Denk het niet hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 08:46 schreef _SunShine_ het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker
Het wordt verkocht, maar misschien gaat die die koper wel door met de formule van edah..
ik gok ook van niet, maar ze zijn er nog niet zeker van.. gaan we weer verbouwenquote:Op maandag 13 maart 2006 08:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, want er zijn zat andere gegadigden als Colruyt, Appie, Lidl, Vomar, Aldi etc en die willen denk ik geen Edah concept
Maar moet je vanavond ook extra werken?
Mijnes ook, ik kots van die geur van die blikken... A mèn als die geur los barst wanneer ik het deksel er vanaf trek.. en bovendien brokken zijn veel meer gebruiksvriendelijkerquote:Op maandag 13 maart 2006 08:53 schreef bolletje_kloon het volgende:
Onze poezen eten alleen droge brokken
quote:Op maandag 13 maart 2006 08:46 schreef Homdeck het volgende:
Mijn poes vreet er ervan als een slootgraver.
19 centquote:Op maandag 13 maart 2006 09:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zet ze op een dieet van pijnboompitten. Kijken wat ze die zooi van de ALDI gaan vreten ! Daar kosten die dingen maar 30 cent ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |