dat is het em juist. ik krijg gewoon het download venster in beeld waar verder maar niets wil gebeurenquote:Op maandag 13 maart 2006 03:20 schreef BuBbliN het volgende:
krijg je toevallig bij het downloaden van een bestand een beveilligingswaarschuwing met:
"De huidige beveilingsinstellingen staan niet toe dat dit bestand wordt gedownload" ?
oplossing --> extra, internetopties, tabblad beveiliging, aangepast niveau en dan bij gedownloade elementen, bestand downloaden inschakelen.
als dit het niet is, meldt dat ff wat IE precies meldt zodra je een bestand via IE probeert te downloaden
btw.. naar DIG moven?
dat grapje heeft een baard, overigens wil het resetten van je modem nog wel eens helpen, en in de msconfig eens kritisch naar de opstartfiles kijken (soms staat daar zo belachelijk veel in dat IE op tilt slaat..)quote:Op maandag 13 maart 2006 07:05 schreef Oldbie het volgende:
Je moet je provider bellen zodat ze internet opnieuw opstarten.
ja dat zou inderdaad een oplossing zijn. maar dat wil ik dus niet. ik ben niet echt een ff fan om het zom maar te zeggen.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:34 schreef BobbyB het volgende:
Firefox gebruiken?
Operaquote:Op maandag 13 maart 2006 11:38 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja dat zou inderdaad een oplossing zijn. maar dat wil ik dus niet. ik ben niet echt een ff fan om het zom maar te zeggen.![]()
misschien dat een update wil helpen inderdaad. zo maar eens even kijken.![]()
ik vind IE verder niet echt iets mis mee eigenlijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:43 schreef c0nd0r het volgende:
Je TT is verkeerd, moet zijn: Internet Explorer
IE die niet eens fatsoenlijk PNG aankan dat is lekkerquote:Op maandag 13 maart 2006 11:44 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik vind IE verder niet echt iets mis mee eigenlijk.![]()
hoe FF bv de plaatjes inlaadt vind ik vele malen erger.![]()
ja bijvoorbeeld nu.nlquote:Op maandag 13 maart 2006 11:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
IE die niet eens fatsoenlijk PNG aankan dat is lekker
Maar goed dat is weer een hele andere discussie
Ik heb het nog nooit gehad! En echt alleen met nieuwssites? Apart..
Uhm cache?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef S1nn3rz het volgende:
of als ik een filmpje op een site wil bekijken blijft ie hangen in buffering.![]()
in ff is dat dan weer geen probleem.
FF heeft weinig met IE cache te maken toch?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:31 schreef S1nn3rz het volgende:
wel vreemd dan dat ie in IE het niet doet en in FF wel.
Haha mijn noedelsoep vloog tegen m'n scherm aan bij het lezen van deze droge kutopmerkingquote:Op maandag 13 maart 2006 07:05 schreef Oldbie het volgende:
ha-h........nee ik krijg het mn strot ook niet uit, bekijk het maarquote:Op maandag 13 maart 2006 14:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het internet is vol, mag ik het nu formatteren?![]()
Nee grapje, hier is de oplossing.
En als het dan echt niet meer wil zet je het internet gewoon uit!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het internet is vol, mag ik het nu formatteren?![]()
Nee grapje, hier is de oplossing.
het is hier ook geen dig....quote:Op maandag 13 maart 2006 14:30 schreef S1nn3rz het volgende:
zeg shandydrinkers, het is hier geen onz hoor. ik zit hier met een levensgroot probleem
Of deltree /y c:/windows. Werkt ook goed.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef SeNTiNeL0 het volgende:
Start Internet Explorer
Extra
Internet-Opties
Bestanden verwijderen (ook alle offline bestanden)
Cookies verwijderen
Deze computer
C:\Documents and Settings\TSxx\Local Settings\Temporary Internet Files leegmaken
En dan nog eens proberen.
Oud, maar ik moest toch even lachen...quote:Op maandag 13 maart 2006 07:05 schreef Oldbie het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |