Ze paste toch op dat kind ook?quote:
Kut, ik dacht dat ik dit topic naar VBL had geschoptquote:
Ze zingt toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 16:26 schreef methodmich het volgende:
Floortje heeft toch weinig met MUZ te maken??
Idols is afgelopen, FYI. Dus ze heeft nu vrij weinig meer met het programma Idols te maken, ze is nu zangeres.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:28 schreef methodmich het volgende:
Ze is van Idols. Dat is SHO en geen MUZ.
Nee, mensen zeggen dat ze zangeres is. Ze is eigenlijk actrice dus. Naar TV ermee!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Idols is afgelopen, FYI. Dus ze heeft nu vrij weinig meer met het programma Idols te maken, ze is nu zangeres.
Dat maakt een hoop goedquote:
Ik heb even een berichtje achter gelatenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef chansadres het volgende:
Wij hangen enkel nog rond op http://floortje.triplesix.nl
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef chansadres het volgende:
Wij hangen enkel nog rond op http://floortje.triplesix.nl
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:13 schreef Kirstenn het volgende:
Idols topics moeten weer lévennnn! Floorrr![]()
dat is wel te wensen ja, haar Nederlandstalig repertoire kwam er niet zo lekker uit...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:01 schreef Natalie het volgende:
'k Ben benieuwd wat het gaat worden. Welke weg ze in zal slaan. Zolang 't maar Engels blijft
Nog één kans deed ze wel erg lekker, maar ik hoor haar ook liever engelstalig verder gaan. Ik denk ook wel dat ze dat gaat doen. Ze weet zelf onderhand wel waar haar pre's liggen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is wel te wensen ja, haar Nederlandstalig repertoire kwam er niet zo lekker uit...
Alsof ze nog een keer dezelfde fout maaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik hoop toch geen balled met modulatie![]()
Wie weetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Alsof ze nog een keer dezelfde fout maakt
quote:Je mag oppassen bij onze meet & greet
Nu kan ik niet wachten op de meet en greetquote:
Maar je moet ook niet te veel verwachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nu kan ik niet wachten op de meet en greet
Ik kan het dan wel goed met jou vindenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet te veel verwachten
Zoals krijg ik dagelijks te horen dat ik ''The Bitch'' ben![]()
Een bitch hoeft echt niet negatief te zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar je moet ook niet te veel verwachten
Zoals krijg ik dagelijks te horen dat ik ''The Bitch'' ben![]()
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Een bitch hoeft echt niet negatief te zijn
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
Woellie, moet je in elk topic het onderwerp naar je toe trekken?
Ik hoop 't ook. 'What you're made of' deed ze erg goed tot die modulatie. Maar dat kan de beste overkomen. Past ook goed bij haar stem, zulke nummers.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:11 schreef chansadres het volgende:
Ze heeft gezegd dat het herkenbaar zou zijn in vergelijking met de liveshows. Ik hoop zoiets als Lucie Silvas en niet teveel Fame deuntjes...
Woelli is gewoon héél interessantquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:50 schreef Svensational het volgende:
Woellie, moet je in elk topic het onderwerp naar je toe trekken?
Hamer -> Spijker -> Kop.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:50 schreef Klea het volgende:
Ik denk dat ze het uiteindelijk verder gaat schoppen dan Raffaela.![]()
Ligt eraan op welk gebied, niet op zanggebied iig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:50 schreef Klea het volgende:
Ik denk dat ze het uiteindelijk verder gaat schoppen dan Raffaela.![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk gebied, niet op zanggebied iig.
Juist op zanggebied...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk gebied, niet op zanggebied iig.
De single volgt en het album ook. De Raffa fans zitten met een veredelde Best of Idols cd. De fans van Floortje krijgen denk ik eerder nieuw Floortje materiaal dan Raffafans van Raffa krijgen.quote:
Ik weet het wel zeker. Raffa is enorm genaaid met haar contract.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef chansadres het volgende:
[..]
De single volgt en het album ook. De Raffa fans zitten met een veredelde Best of Idols cd. De fans van Floortje krijgen denk ik eerder nieuw Floortje materiaal dan Raffafans van Raffa krijgen.
Je mag gerust zeggen dat Floortje verder gaat komen
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:02 schreef mbn het volgende:
Hoorde gisteren op tv dat BMG haar geen contract heeft aangeboden, dus ze kan op zoek naar een andere platenmaatschappij. Vraag me af of ze ooit een cd zal uitbrengen.
Dat hoorde ik ook. Maar Floortje management had er ook bij vermeld dat ze inmiddels al aanbedingen van andere platenmaatschappijen had gekregen.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:02 schreef mbn het volgende:
Hoorde gisteren op tv dat BMG haar geen contract heeft aangeboden, dus ze kan op zoek naar een andere platenmaatschappij. Vraag me af of ze ooit een cd zal uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |