quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:28 schreef E.T. het volgende:
voortaan doe ik de deur niet meer open als de Mol bezig is.
Ik had de eerste vijf minuten al gemist, staat er om kwart voor negen iemand voor de deur![]()
Heerlijk "medespeler van wie is de mol"-gedrag dus. Ok, beetje jammeren op dat paard, dat maakt juist persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:31 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zijn doen en laten ergert me. Steeds op Milouska vitten (niet geheel onterecht eigenlijk), maar zelf het niet veel beter doen. En ik heb het idee dat hij graag steeds het woord wil.
Motivatie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef --Globe-- het volgende:
Ik irriteer me het meest aan die Peggy.
Ik vond de montage erg matig eigenlijk. Dat boottochtje zag er erg suf uit en ook dat paardrijden hadden ze best spannender in beeld kunnen brengen. Ook raar dat nooit in beeld kwam hoeveel tijd ze nog over hadden.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef MadGuy het volgende:
Ik vond de montage echt geweldig.
Ik vind haar een type dat graag overal bij wil horen..quote:
Je irriteert je niet aan Peggy, je ergert je aan Peggyquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef --Globe-- het volgende:
Ik irriteer me het meest aan die Peggy.
Wat dat laatste betreft ben ik het wel met je eens, maar ik denk dat dat technisch een beetje klote zou zijn geweest omdat je constant wisselde tussen de teams en dan een heel geklooi met de tijd krijgt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vond de montage erg matig eigenlijk. Dat boottochtje zag er erg suf uit en ook dat paardrijden hadden ze best spannender in beeld kunnen brengen. Ook raar dat nooit in beeld kwam hoeveel tijd ze nog over hadden.
Bupatih-wannabequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je irriteert je niet aan Peggy, je ergert je aan Peggy.
Liz is mijn Mol denk ik.
Hadden ze niet gewoon allemaal evenveel tijd danquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Wat dat laatste betreft ben ik het wel met je eens, maar ik denk dat dat technisch een beetje klote zou zijn geweest omdat je constant wisselde tussen de teams en dan een heel geklooi met de tijd krijgt.
Liz heeft het in zich om Milf Mol te spelen. Denk dat ze daarom de Mol niet is.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:38 schreef Airelle het volgende:
[..]
Bupatih-wannabe.
Ik ben benieuwd hoe Liz zich opstelt tegenover de andere kandidaten als ze bij elkaar worden gevoegd.
Nu erger ik me aan jouw verbeteringenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Je irriteert je niet aan Peggy, je ergert je aan Peggy.
Liz is mijn Mol denk ik.
quote:Na haar toneelwerkzaamheden ging Liz zich richten op film en televisie.
Op televisie had Liz Snoijink een groot aandeel in o.a.
* Iris (als flamboyante tango-danseres)
Wel gaaf dat er iemand tussen zit die begrijpt hoe je dit spel moet spelen. Gewoon over lijken gaanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:39 schreef Jane het volgende:
Nog steeds geen geweldige aflevering, maar ik vind Toine wel steeds leuker worden.
Ja tuurlijk wel, maar ik stel me zo voor dat je ook sprongetjes in tijd maakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hadden ze niet gewoon allemaal evenveel tijd dan
Lijkt me niet zo moeilijk om de beelden van de verschillende groepen in gronologische volgorde te zetten en dan zo nu en dan te vermelden hoeveel tijd er nog is. Is alle andere seizoenen wel gedaan, alleen nu niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel, maar ik stel me zo voor dat je ook sprongetjes in tijd maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |