Dan gaat Frederique er dus volgende week uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij was Chris de enige met een introfilmpje uit deze aflevering. Niet zo heel verrassend dat hij er uit vloog dus.
Liz d'r introfilmpje zat ook in deze aflevering...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij was Chris de enige met een introfilmpje uit deze aflevering. Niet zo heel verrassend dat hij er uit vloog dus.
Die samen met Roderick.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft zijn er drie mol kandidaten:
Milousjka
Frederique
Richard
Niet alleen dat, de muziek komt bij onze tv vaak boven het stemgeluid uit, erg storendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef Cee het volgende:
Die constante dramatische achtergrondmuziek tijdens het hele programma irriteert me. Het toont alleen aan dat er nul komma nul gebeurt en dat ze de boel een beetje op willen dwepen met muziek.
Het kon me weer niet boeien. Mijn Mol, wat doe je!
Tsja dat weet je nu nog niet, wellicht dat er meer mensen zijn van wie het introfilmpje uit de aflevering van volgende week komt. En ook Liz kan er dan uitvliegen aangezien haar filmpje ook uit de aflevering van vandaag kwam, maar zij kon er vandaag niet uitvliegen vanwege de vrijstelling.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan gaat Frederique er dus volgende week uit.
Vorig jaar stond er nog een tv naast m'n buro, nu zit ik netjes op de bank te kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef golfer het volgende:
Iedereen heeft aan de buis gekluisterd gezeten.![]()
Ik had verwacht dat ik minstens 2 hele volle topics na deze uitzending terug moest lezen met speculaties en opmerkingen.![]()
Juh.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:26 schreef ZigoSOS het volgende:
Is roderick die kale die aan het dansen is?
Ik denk ook Milouskaquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:25 schreef Flem het volgende:
Ik verdenk Milouska nu echt keihard. Ze zou best wel eens flink geld gejat kunnen hebben bij De Nederlandsche Bank. Overigens vind ik die jokers nu al iets toffer, het voegt toch een tactisch aspect toe. Al vraag ik me af of een of twee jokers nou echt zo veel verschil kunnen maken op 20(!) vragen, al die kandidaten lijken het iig wel te denken.
En Toine is duidelijk de allerchillste.
Zijn doen en laten ergert me. Steeds op Milouska vitten (niet geheel onterecht eigenlijk), maar zelf het niet veel beter doen. En ik heb het idee dat hij graag steeds het woord wil.quote:
Is gewoon een onderdeel van het programma, waar in het verleden zelfs aanwijzingen hebben gezetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |