Knal dan maar lekker in een spoilertag neer, kunnen we het aan het einde controleren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:49 schreef SCH het volgende:
Is het nou de bedoeling dat ik al die afleveringen nog blijf nadenken over wie de Mol is?
Ik weet het nu al.
Het enige fijne aan deze serie is dat er geen reclame-onderbrekingen in zitten.
Dan gaat Frederique er dus volgende week uitquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij was Chris de enige met een introfilmpje uit deze aflevering. Niet zo heel verrassend dat hij er uit vloog dus.
Liz d'r introfilmpje zat ook in deze aflevering...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij was Chris de enige met een introfilmpje uit deze aflevering. Niet zo heel verrassend dat hij er uit vloog dus.
Die samen met Roderick.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:23 schreef Toad het volgende:
Wat mij betreft zijn er drie mol kandidaten:
Milousjka
Frederique
Richard
Niet alleen dat, de muziek komt bij onze tv vaak boven het stemgeluid uit, erg storendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef Cee het volgende:
Die constante dramatische achtergrondmuziek tijdens het hele programma irriteert me. Het toont alleen aan dat er nul komma nul gebeurt en dat ze de boel een beetje op willen dwepen met muziek.
Het kon me weer niet boeien. Mijn Mol, wat doe je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |