Ja precies. Lijkt me typisch zo'n tip die George door zou geven aan een nieuwe mol. Het is toch gebruikelijk dat de nieuwe mol 'in de leer' gaat bij oude mollen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:55 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Dit truucje hebben ze met george 2 jaar geleden ook gedaan. Hij daalde uiteindelijk toch af, doodzenuwachtig, en kreeg veel respect van de groep. Uiteindelijk bleek ie de mol te zijn![]()
Linkje openen in nieuwe browser, en dan CTRL-Refresh? Dan werken ze hier wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef Eveli het volgende:
Ze doen het niet.
Erg opvallend, maar inderdaad ook erg opzichtig. Toch heb ik wel een molgevoel bij hem, al vind ik een mol die zich meteen 2 afleveringen afzondert niet helemaal logisch, dat betekent immers ook 2 afleveringen geen sabotage kansen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
Had iemand trouwens al vermeld dat tijdens de stukjes van de kandidaten (waar je fragmenten van hen van tv zag), in het fragment van die kale nieuwslezer de nieuwslezer '....van Endemol' zei? Waarschijnlijk wel, maar goed. 't Viel me op. Zal wel te opzichtig zijn geweest.
Dit viel mijn vriend ook meteen op en wijst alweer op Roderick.quote:Dan de plaatjes op wieisdemol.nl. Roderick heeft als enige een schaduw achter zich. En Liz heeft een bakstenen muur als achtergrond, terwijl de rest een 'normale' achtergrond heeft.
Juist hardstikke logisch. In het begin zorgt de groep er zelf wel voor dat er weinig geld in de pot komt. Waar je dan als mol voor moet zorgen is dat je een vrijstelling krijgt.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef Jojogirl het volgende:
Toch heb ik wel een molgevoel bij hem, al vind ik een mol die zich meteen 2 afleveringen afzondert niet helemaal logisch, dat betekent immers ook 2 afleveringen geen sabotage kansen.
[..]
Als je het zo bekijkt wel, maar de mol moet zich juist ook verborgen houden in de groep en ondertussen wel vanalles uitvreten. En in die geest vind ik zo'n afzonderingspositie niet helemaal passen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:14 schreef Itte het volgende:
[..]
Juist hardstikke logisch. In het begin zorgt de groep er zelf wel voor dat er weinig geld in de pot komt. Waar je dan als mol voor moet zorgen is dat je een vrijstelling krijgt.
Uitstekende mollenstreek als je het mij vraagt en daarom verdenk ik Roderick ook, maar ik zal er wel helemaal naast zitten![]()
De jokers vind ik ook geen goede toevoeging.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Jojogirl het volgende:
Die jokers vind ik trouwens ook niets. De kandidaten moeten gewoon worden afgerekend op kennis en niet al te tactisch kunnen doen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:37 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel, maar de mol moet zich juist ook verborgen houden in de groep en ondertussen wel vanalles uitvreten. En in die geest vind ik zo'n afzonderingspositie niet helemaal passen.
Geert zat op Toine en Mary-Lou volgens mijn aantekeningenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:57 schreef Urquhart het volgende:
Die hint van Schiffers FM neigt naar Roderick of Liz te wijzen: " I cannot follow you, my love,
you cannot follow me." Met andere woorden je kunt de Mol niet volgen.
De titel van de plaat "You Know Who I Am" kan er ook op duiden dat Geert die in de uitzending was, de Mol goed had, maar er misschien te weinig over wist in de test. Ik weet alleen niet waar Geert ook alweer op zat.
Overigens is er weer een link met Amsterdam: Leonard Cohen
Dat dagboekstukje vind ik ook vreemd. Het lijkt zo wel heel erg duidelijk. Te duidelijk als je het mij vraagt.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over, maar als je leest in het dagboek van de mol, zegt hij/zij: Liz stak meteen haar hand op, ipv Liz en Roderick.
Okquote:Op maandag 13 maart 2006 16:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Geert zat op Toine en Mary-Lou volgens mijn aantekeningen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |