Het lijkt er wel steeds op dat de tijd pas op is als het spel klaar is (vlot, paard, ...).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk om de beelden van de verschillende groepen in gronologische volgorde te zetten en dan zo nu en dan te vermelden hoeveel tijd er nog is. Is alle andere seizoenen wel gedaan, alleen nu niet.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel gaaf dat er iemand tussen zit die begrijpt hoe je dit spel moet spelen. Gewoon over lijken gaan
deed mij denken aan vorig jaar, toen Yvon telefoontjes zat weg te drukkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:51 schreef Remzz het volgende:
Richard die geen verbinding kreeg met Frederique, vond ik wel heel opvallend......
quote:Aflevering 2, Dagboek Chris
"IK VOEL ME WEL EEN BEETJE GENAAID, MAAR DAT SCHIJNT ERBIJ TE HOREN."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Dagboek van afvaller 2: Chris
Wat een vervelend idee dat ik er nu uit lig. Het was te verwachten, aangezien sommigen, ik noem geen namen, intriges vormden en dealtjes hebben gemaakt met elkaar.
Richard en ik waren daardoor de enigen zonder joker en de kans dat wij de meeste vragen fout zouden hebben, is dan ineens erg groot.
Ik voel me wel een beetje genaaid, maar dat schijnt erbij te horen. En ik heb het ook aan mezelf te danken natuurlijk. In de veronderstelling dat ik verdacht werd, gaf ik mezelf meer kans dan dat ik had. Ach ja...
quote:Aflevering 2, Dagboek De Mol
DAGBOEK VAN DE MOL
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"Mijn plannetjes werken en ik weet precies waar ik mee bezig ben."
De zwaarste zijn, is niet altijd nadelig. Dat heb ik vandaag maar eens mooi kunnen benadrukken. Chris nam de telefoon op en werd daardoor meteen in een rol gedrukt. Verdachte of slachtoffer? Na vandaag bleek dat iedere verdenking op hem misplaatst was. Slachtoffer dus. Mijn plannetjes werken en ik weet precies waar ik mee bezig ben. Ook mijn, al dan niet gespeelde, slechte gevoel voor coördinatie helpt mij een handje. Daar kan ik zelf weinig aan doen, zullen we maar zeggen. Die ongecontroleerdheid heeft z’n charme en steunt mij in ieder geval bij mijn missie. Ik kon het vandaag erg goed gebruiken.
Het blijft natuurlijk een interactie, waarbij ik de leiding heb, maar me ook over moet kunnen geven. Het voordeel is dat het gelukkig volkomen natuurlijk overkomt. Mij valt niets te verwijten. Totdat je beter weet natuurlijk, maar voorlopig weet niemand beter en dat houden we heerlijk zo. En heerlijk kun je dit best noemen. Ondanks dat het best zwaar is, die schijn, gaat het me goed af. Ik geniet van dit spel. Ik geniet van Argentinië. Ik geniet van de mol.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:22 schreef golfer het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat de Molnog in Buenos Aires zit.
Idd dacht ik ook meteen aanquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
deed mij denken aan vorig jaar, toen Yvon telefoontjes zat weg te drukken
Je geloofwaardigheid is sinds Idols bij mij iets gezakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
* SCH weet alles, dat weet je toch!
Maar je gelooft me toch niet![]()
Dat kan, had het toch maar mooi in de gaten toen. Werk niet toevallig in hetzelfde gebouw als waar dit programma wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid is sinds Idols bij mij iets gezakt.
Het klinkt ook wel als Liz: gebrek aan coördinatie, de leiding hebben, het blijft een interactie, totdat je beter weet maar niemand weet nog beter, het overkomt mij, het is best heerlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
dat dagboekstukje klinkt somehow heel Frederique-achtig
maar zij kán de Mol niet zijn, volgens mijn [altijd verkeerde] theorie![]()
Juist, degene die vorige week klaagde over haar ogen toen ze boven de grond was...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een mol zit onder de grond en wie zat er deze aflevering onder de grond...
Voor mijn gevoel is dat juist geen plek voor een Mol. Zo kan ik me van andere mollen niet echt herinneren dat ze zo'n spin in het web van een opdracht willen zijn, maar juist iemand die moet rondracen/rennen, en daar "per ongeluk" de fout in gaat.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:02 schreef Jane het volgende:
Maar ik vind dat er wel opvallende aanwijzingen richting Frédérique worden gegeven. Vorige keer die opmerking over haar ogen en nu zit ze een groot deel van de uitzending in een kuil ('onder de grond').
Maar dat is té obvious zeg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Juist, degene die vorige week klaagde over haar ogen toen ze boven de grond was...
Nee Mary-Lou mocht het als laatste zeggenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:02 schreef Jane het volgende:
Ze hoefde alleen maar het dichtste bij het juiste aantal palen van het Paleis op de Dam te gaan zitten. En ze mocht het als laatste zeggen, dus was dat een eitje voor haar.
En toch zou het me niks verbazen.quote:
Juist niet. Ik kan me alleen al van vorig jaar herinneren dat ook Yvon een keer de coördinerende rol had, waarbij ze o.a. zorgde dat de verbinding slecht was door de telefoon uit te drukken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:14 schreef GHans7 het volgende:
Voor mijn gevoel is dat juist geen plek voor een Mol. Zo kan ik me van andere mollen niet echt herinneren dat ze zo'n spin in het web van een opdracht willen zijn, maar juist iemand die moet rondracen/rennen, en daar "per ongeluk" de fout in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |