Heb jij iets tegen een Daily Strip dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:19 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou zelf Daily Strip veranderen in Dagelijkse Strip of Daily Comic
Hm, je moet niet stoned of bezopen zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 00:19 schreef ixio het volgende:
Dat leest totaal niet..
Geen idee , kreeg deze in mijn mailbox van een crewlid , kom zelf amper op de FP en denk dat dit 1 van de keuze-layouts is waaruit men daar kan kiezen ofzo/quote:Op maandag 13 maart 2006 00:24 schreef SuperBosch het volgende:
Wordt het ook de bedoeling om andere (oudere) layouts te kiezen?
Ligt eraan van wie.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen een Daily Strip dan?
Wat ik me meer afvraag is wat Miss_Bleu met DPS-rechten moetquote:
Nee, want dan was er wel meer crew om er schande van te spreken, werd Claudia geband wegens lekken en kwamen ze met een nog stommer ontwerpquote:Op maandag 13 maart 2006 00:47 schreef Loedertje het volgende:
Denk eigenlijk dat het een 1 april grap is
En het plaatje verwijderd.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:58 schreef SunChaser het volgende:
veerboot heeft t FB-topic dichtgegooid
Zeg dat dan gewoon meteen na eerste plaatsing van het plaatje. Niet domweg de links verwijderen, topiks sluiten en verder niks meer laten horen. Na deze 4e keer wordt er pas een reactie op gegeven. Ik vind de communicatie van crew naar de usert op FOK! voor verbetering vatbaar!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:57 schreef Veerboot het volgende:
Dit is gewoon een proefontwerpje en allerminst wat het uiteindelijk gaat worden. Zullen we het allemaal eens opnieuws bespreken als er echt een nieuwe layout is? Slotje trouwens, niet echt nuttig dit zo.
Welkom in FB.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:00 schreef juiced het volgende:
[..]
Zeg dat dan gewoon meteen na eerste plaatsing van het plaatje. Niet domweg de links verwijderen, topiks sluiten en verder niks meer laten horen. Na deze 4e keer wordt er pas een reactie op gegeven. Ik vind de communicatie van crew naar de usert op FOK! voor verbetering vatbaar!
Wat een kut sitequote:Op maandag 13 maart 2006 00:53 schreef SunChaser het volgende:
Toch grappig dat FOK! een lay-out van Parse heeft overgenomen
http://www.nosheadlines.nl/
quote:
Plaatsen!quote:Op maandag 13 maart 2006 01:03 schreef Loedertje het volgende:
Die andere layouts, mogen die hier wel geplaatst worden
Of zijn dat ook *proefontwerpjes?*
Ja hoor, je mag me geloven.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:57 schreef Ali Salami het volgende:
als we Veerboot mogen geloven dus geen kandidaat![]()
Doet GS wel .quote:
Daar jatten ze toch alles van?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:53 schreef SunChaser het volgende:
Toch grappig dat FOK! een lay-out van Parse heeft overgenomen
Die is veel beter als HoT ShiT manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |