Heel boeiend, maar waarschijnlijk is het te eng voor de meeste mensen hier, de waarheid is hard.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef BaajGuardian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5137581991288263801&q=loose+change
ik heb 3 jaar lang geprobeerd mensen met praten te benaderren hier op fok, heb het er wel mee gehad nu.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:56 schreef Slarioux het volgende:
Je denkt toch niet serieus, dat dit een goede manier van mensen benaderen is, als je ook nog eens wilt dat ze je serieus nemen?
Ik heb hem gekeken, en nu?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik heb 3 jaar lang geprobeerd mensen met praten te benaderren hier op fok, heb het er wel mee gehad nu.
men kijkt de film en dan praten we.
Ik ga hem bekijken. Want als het waar is dan trek ik al mijn beledigingen van Al Qaida terugquote:Op maandag 13 maart 2006 00:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Zeg niet dat dit nieuws voor je is Meki, dit roepen vele mensen al jaren. Ik sluit persoonlijk niet uit dat groepen binnen de overheid er iets mee te maken hebben, maar Bush niet. Hij heeft een tijdelijke en publieke functie dus wordt niet in dit soort zaken betrokken.
Plausible deniability...
Ja, want op 9/11 na zijn het zo'n lieverdjesquote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga hem bekijken. Want als het waar is dan trek ik al mijn beledigingen van Al Qaida terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |