Nou ja, eigenlijk is het ook niet grappig. Je zou er maar zo uitzien.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:35 schreef nikky het volgende:
Ik denk dat ze de grap niet snappen boe
dus als je eigen neukertje dit soort foto´s plaatst mag het wel?quote:
Lijk ik op Pool? Nou he? NOU!!????quote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dus als je eigen neukertje dit soort foto´s plaatst mag het wel?
'Typisch.'quote:Op zondag 12 maart 2006 23:42 schreef NJ het volgende:
Ik snap het niet.
moet je op pool lijken om je aan de regels te houden? nou he NOU????!!!quote:
Iemand heeft een hek open laten staan.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:42 schreef NJ het volgende:
Ik snap het niet.
Volgens mij moet je eerst de regels kennenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:44 schreef S1nn3rz het volgende:
moet je op pool lijken om je aan de regels te houden? nou he NOU????!!!
die ken ikquote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Volgens mij moet je eerst de regels kennen.
Ik heb al een teddybeerquote:Op zondag 12 maart 2006 23:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik snap het niet.![]()
Heb je nou over onze seks samen?![]()
Dan wordt het tijd voor een echte.quote:
Nee doe maar niet. Bed is niet groot genoegquote:
Kijk dat gegeven paard eens niet in de bek.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Jordy-B het volgende:
Beetje lompe barbecue... Er is geeneens salade.
Ik moest goed kijken voordat ik het verschil zag.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:54 schreef Mastertje het volgende:
Wordt dit weer zo'n Patty-topic?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:55 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ik moest goed kijken voordat ik het verschil zag..
Ik wilde al zeggen... we kunnen ook téver gaanquote:
ow dit is niet het, doe hier een paard na topic, jammer, ik vind dat altijd zo leukquote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
HIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFRRRRTTTT
BDD zijn hoofd?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:59 schreef Mastertje het volgende:
[..]
hou op ander soep ik dat hoofd in tubgirl.
een jeu-de-boules paardquote:
ja na dat de jeu-de-boul bal tegen de bek geramt wordt krijgt het hoofd de uiteindelijke vorm.quote:
Zijn staart kleurt nietquote:Op maandag 13 maart 2006 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo dat vind jij toch ook niet leuk![]()
Een drol met pootjes.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
zo dat vind jij toch ook niet leuk![]()
die komt mijn bed niet meer inquote:
met 8 poten en 2 armen?quote:
quote:
ahhh het was ratelslangetje fozoquote:Op maandag 13 maart 2006 00:13 schreef boebiedoe het volgende:
Volgens mij is ratelslang naar dr stal gebracht..
waar wil je dan in veranderenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Je bent zo niet grappig..
Maar van jou kan ik dat dan wel weer waarderen..
Dit is werkelijk een van de engste spinnenplaten die ik kenquote:
die grote zijn dan weer totaal niet engquote:Op maandag 13 maart 2006 00:15 schreef livEliveD het volgende:
Dit is werkelijk een van de engste spinnenplaten die ik ken![]()
(Ja als metroseksuele man ben je bang van die dingen)
Met een jurk aan?quote:
Vind jijquote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
die grote zijn dan weer totaal niet eng
volgens mij is het een spiegel.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef punkgirl het volgende:
[afbeelding]
leuk detail is de cowgirl in het raam
wie is die gast man?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
dat is wel lief van boedie he
Ik weet niet wat ie aan het drinken is maar zo te zien blijft die stamper rechtop in zijn glas staan erdoorquote:Op maandag 13 maart 2006 00:18 schreef punkgirl het volgende:
[afbeelding]
leuk detail is de cowgirl in het raam
Echt niet vuile....quote:Op maandag 13 maart 2006 00:20 schreef Adelante het volgende:
Mietje!
Jij gaat wel heel vrij om met metro zijn, mênquote:
Je wilt toch niet zeggen dat je geen angst hebt voor die 6 meter spinnen maar experimenteren met je mannelijkheid schrikt je afquote:Op maandag 13 maart 2006 00:23 schreef Adelante het volgende:
Jij gaat wel heel vrij om met metro zijn, mên
WHahahahahahaquote:
iets harigs doodtrappen is niet hetzelfde als iets harigs in je mond nemenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:24 schreef livEliveD het volgende:
Je wilt toch niet zeggen dat je geen angst hebt voor die 6 meter spinnen maar experimenteren met je mannelijkheid schrikt je af![]()
![]()
Ohquote:Op maandag 13 maart 2006 00:27 schreef Adelante het volgende:
iets harigs doodtrappen is niet hetzelfde als iets harigs in je mond nemen![]()
Ik zei toch sorryquote:
Nee sorry. Ik wil wel een mooie man aan de muurquote:
Dan zet je die paardje op je buroquote:Op maandag 13 maart 2006 00:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik wil wel een mooie man aan de muur
die paardjequote:Op maandag 13 maart 2006 00:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan zet je die paardje op je buro
je noemt em lelijk![]()
![]()
![]()
quote:
Ik zei nietsquote:
quote:
Heb je dat nooit gehad met biologie?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:45 schreef El_Rolando het volgende:
Lekker plaatje.
jij wel dan?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Heb je dat nooit gehad met biologie?
Ik word vegetariërquote:
De enige keer dat ik ooit heb gelogen was toen ik tegen je moeder zei dat je niet mijn kind wasquote:Op maandag 13 maart 2006 00:53 schreef -Beer- het volgende:
Jaja. Leugenaar.
Alsof jij capabel was om je voor te planten toen je acht was.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:54 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De enige keer dat ik ooit heb gelogen was toen ik tegen je moeder zei dat je niet mijn kind was![]()
Uitermate prettig.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:56 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
In een documentaire, beetje 'Wildlife'-achtig.![]()
Staat er ergens dat Ratelslang niet lief is?quote:Op maandag 13 maart 2006 01:13 schreef Salvad0R het volgende:
ik vind ratelslang wel lief .
In het fotoboek van BBDquote:Op maandag 13 maart 2006 01:14 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Staat er ergens dat Ratelslang niet lief is?
jezus.quote:
Hoe kan jet zeggen?quote:Op maandag 13 maart 2006 01:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Whehehe lekkere ordinaire bitchfight tussen die twee.![]()
wat, heb je nou helemaal zelf die paardenkut uitgeknipt en vergroot? jongen, jij bent er ERG aan toequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |