abonnement Unibet Coolblue
pi_36811770
quote:
Op maandag 10 april 2006 01:29 schreef Bosbeetle het volgende:
De TTK-tv gids!!! *O*

misschien leuk om zoiets ook voor MUZ te doen ?
wordt dat niet wat heel erg uitgebreid met al die muziekzenders erbij of wil je zoiets beperken tot de publieke en niet muzikaal ingestelde commerciele TV zenders ?
  Moderator maandag 10 april 2006 @ 01:54:13 #177
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_36811906
quote:
Op maandag 10 april 2006 01:36 schreef Beathoven het volgende:

[..]

wordt dat niet wat heel erg uitgebreid met al die muziekzenders erbij of wil je zoiets beperken tot de publieke en niet muzikaal ingestelde commerciele TV zenders ?
programma's over muziek .. en niet programma's met muziek

leuke docu's enzo

Documentaire Keith Moon van The Who. Ned-3. Bijv. mss leuke concerten .. alles wat niet standaard is en muziek zenders zenden toch geen muziek meer uit
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_36811943
quote:
Op maandag 10 april 2006 01:54 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

programma's over muziek .. en niet programma's met muziek
Ok, Dus programma's als MTV cribbs en de Osbournes vallen weg..
quote:
leuke docu's enzo

Documentaire Keith Moon van The Who. Ned-3. Bijv. mss leuke concerten .. alles wat niet standaard is en muziek zenders zenden toch geen muziek meer uit
daar heb je gelijk in
  maandag 10 april 2006 @ 17:46:57 #179
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36828840
quote:
Op maandag 10 april 2006 01:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]

kostelijk ja,

mag ik nu antwoord op m'n vraag want als het goed is ging het over dat topic, of gaan we het hebben over andere dingen?
Je hebt antwoord op je vraag gekregen...jij vraagt mij ff rustig te doen...en ik antwoord je dat dat een bespottelijke manier van doen is gezien de volgtijdelijkheid van de posts die daaraan vooraf waren gegaan............welk gedeelte daarvan begreep je niet ?

Je andere vraag is als een soort mosterd na de maaltijd; ik had reeds eerder uitleg gekregen over het hoe en waarom middels een toen nog in mijn ogen gevat antwoord waar een versnipperaar in voorkwam......dat ik daar nog op reageerde met een "u hoort nog van ons" kwam omdat ik reeds bezig was om de posts daar te plaatsen waar ze m.i. thuishoorden...het topic "slechte covers" .......daar werd naar verwezen in het door jou gesloten topic door een uitermate vriendelijk persoon luisterend naar de naam dwerg.

Vraag gesteld + antwoord gekregen = klaar

Kortom....de enige 2 personen die het over andere dingen wilden hebben waren jij en tokus. Waarom is mij een raadsel, maar eerlijk gezegd boeit me dat ook niet echt.
  maandag 10 april 2006 @ 17:51:50 #180
6536 dwerg
chagrijn
pi_36828973
Je gedachte dat ik een uitermate vriendelijk persoon ben berust waarschijnlijk op een misverstand, maar toch bedankt.
I intend to live forever, or die trying.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 april 2006 @ 17:54:30 #181
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_36829074
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:46 schreef Jappie het volgende:
Kortom....de enige 2 personen die het over andere dingen wilden hebben waren jij en tokus. Waarom is mij een raadsel, maar eerlijk gezegd boeit me dat ook niet echt.
Het "waarom" van mijn kant leek me vrij duidelijk, eigenlijk. Maar blijkbaar was dat ook al te hoog voor jou gegrepen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 10 april 2006 @ 18:46:58 #182
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36830596
Rock Werchter 2006 - Deel 3

Rock Werchter 06-deel III

Dubbel... heb zelf ook in beide gepost... had het toen nog niet gezien
pi_36830905
quote:
Op zondag 9 april 2006 20:25 schreef Beathoven het volgende:

Methodmich: Of de centrale topics zo blijven of (deels) opgeheven worden bekijken we nog even na een paar weken. Ik dacht dat het vooral voor een topic als 'user reviews' en 'wat luister je nu nieuwe stijl' wel handig is, zo zakt het iig niet weg en is het altijd aanwezig op het MUZ forum zonder dat er extra stickies aan te pas moeten komen.
Nou, met de reviews merkte men vaak dat het topic ineens weer hoog stond en dat is nu niet zo het geval, geloof ik. Vandaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36841535
quote:
Op maandag 10 april 2006 18:46 schreef peaceman het volgende:
Rock Werchter 2006 - Deel 3

Rock Werchter 06-deel III

Dubbel... heb zelf ook in beide gepost... had het toen nog niet gezien
2 goede topics, maken we even 1 van.. mergerequest is aangevraagd
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:17:16 #185
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36865969
Je emoties winnen het van je verstand Beathoven....slechte eigenschap voor een modje.
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:21:11 #186
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_36866133
Kleutergedrag is een slechte eigenschap van een ieder die post
  dinsdag 11 april 2006 @ 20:31:53 #187
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36866589
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:21 schreef peaceman het volgende:
Kleutergedrag is een slechte eigenschap van een ieder die post
Eens....dat was dus ook hetgeen ik op doelde.
pi_36873148
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 20:17 schreef Jappie het volgende:
Je emoties winnen het van je verstand Beathoven....slechte eigenschap voor een modje.
Verklaar je nader

Mijn opvatting over je 'hoger beroep' post was dat je het op een grappige manier bedoelde omdat het in het algemeen wel duidelijk is dat een topic die met een dergelijke 'insteek' (zie topictitel, zie OP) niet lang stand houdt in MUZ en daarbuiten. Vandaar mijn reactie erop wat dus met een zware knipoog bedoeld was anders zet ik er geen ( ) bij.

Het kan natuurlijk op een andere manier opgevat worden en als dat dubbelzinnig lijkt dan biedt ik voor dat misverstand m'n excuses aan.

[ Bericht 19% gewijzigd door Beathoven op 11-04-2006 23:48:44 ]
pi_36874434
Gomez... Moderator, mag deze open? Snap sowieso niet waarom ie ooit op slot is gegooid.
pi_36874481
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gomez... Moderator, mag deze open? Snap sowieso niet waarom ie ooit op slot is gegooid.
Omdat een of andere randidioot ooit heeft bedacht dat topics na ik meen twee jaar automatisch op slot gaan .
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_36874598
Achterlijke gladiolen!
pi_36876451
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gomez... Moderator, mag deze open? Snap sowieso niet waarom ie ooit op slot is gegooid.
Aan mijn kant staat het topic open, maar de reageerknop is zwart. Zelfs sluiten en heropenen heeft hier geen effect.

De periode waarna een slotje geplaatst wordt is trouwens wel iets langer dan 2 jaar als ik me niet vergis, dit topic is inmiddels al 6 jaar oud. Ik denk dat er het beste even een nieuwe kan worden aangemaakt
pi_36876550
Jammer dat we idd geen topics uit de prehistorie van Fok kunnen opgraven
  woensdag 12 april 2006 @ 17:52:23 #195
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
  woensdag 12 april 2006 @ 18:05:18 #196
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36894122
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 23:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Verklaar je nader
Tuurlijk

Ik vind het vreemd dat een post (met daarin meerdere posts) die met veel pijn en moeite van het ene naar het andere topic is overgezet wordt gewist....temeer omdat het overzetten werd ondernomen JUIST om duidelijk te maken dat ik begreep dat er reeds een topic bestond met "slechte covers" en alle door mij overgezette posts betrekking hadden op dat onderwerp.

Deze delete-actie zou op zichzelf al bevreemding hebben opgewekt, maar in het licht van ons wederzijds postverkeer wat daaraan vooraf ging en het moment van wissen van de inhoud (pas nadat ik je erop wees) maakt dat een en ander in mijn ogen op een kinderachtige wraakactie leken.

Misschien heb ik het mis, maar goed...dan blijft het weer vreemd dat die post uberhaupt gedelete werd...ik bedoel...met welk doel ...wat was de noodzaak om dat te gaan doen ?
Dat het gedaan zou zijn omdat er een "socalled" doodsverwensing in zou staan is natuurlijk flauwekul...dan had je ook kunnen volstaan met het wissen van die enkele post. Bovendien was die doodsverwensing zo volkomen over the top dat een blinde nog zou zien dat dat niet al te serieus te nemen viel.

Ergo..bewust of onbewust...het blijft een vreemde actie waarbij IK er zeker gezien het feit dat je een paar regels hieronder bewijst dat je wel degelijk in staat bent tot begrijpend post en smilie lezen vanuit ging dat het een bewuste actie was.
quote:
Mijn opvatting over je 'hoger beroep' post was dat je het op een grappige manier bedoelde omdat het in het algemeen wel duidelijk is dat een topic die met een dergelijke 'insteek' (zie topictitel, zie OP) niet lang stand houdt in MUZ en daarbuiten. Vandaar mijn reactie erop wat dus met een zware knipoog bedoeld was anders zet ik er geen ( ) bij.
U had mij hier volkomen juist begrepen en ook ik meende uw post precies zo te moeten lezen als op de wijze welke u hierboven omschrijft.

-edit- kleine correctie...u had mij bijna juist begrepen ware het niet dat mijn idee van sluiten van het desbetreffende topic was gelegen in het feit dat het een soort "omgekeerd lemming" topic betrof....

Echter er waren inmiddels al zo veel posts in het topic geplaatst die een meer algemeen " slechte covers" karakter hadden dat de oorspronkelijke valse start al lang en breed was goed gemaakt.
quote:
Het kan natuurlijk op een andere manier opgevat worden en als dat dubbelzinnig lijkt dan biedt ik voor dat misverstand m'n excuses aan.
Neh...doe maar niet....zie boven

[ Bericht 4% gewijzigd door Jappie op 12-04-2006 18:16:02 ]
pi_36907405
quote:
Op woensdag 12 april 2006 18:05 schreef Jappie het volgende:

[..]

Tuurlijk

Ik vind het vreemd dat een post (met daarin meerdere posts) die met veel pijn en moeite van het ene naar het andere topic is overgezet wordt gewist....temeer omdat het overzetten werd ondernomen JUIST om duidelijk te maken dat ik begreep dat er reeds een topic bestond met "slechte covers" en alle door mij overgezette posts betrekking hadden op dat onderwerp.
Als er een link naar het topic geplaatst was, was het ook opgelost.
quote:
Deze delete-actie zou op zichzelf al bevreemding hebben opgewekt, maar in het licht van ons wederzijds postverkeer wat daaraan vooraf ging en het moment van wissen van de inhoud (pas nadat ik je erop wees) maakt dat een en ander in mijn ogen op een kinderachtige wraakactie leken.
Een wraakactie was het niet, dat is iig niet de gedachte die ik erbij gehad heb. Ik heb het puur gedaan omdat de manier waarop het uitgevoerd was topicvervuiling is. Had een andere user dit gedaan, had ik het bericht ook aangepast.
quote:
Dat het gedaan zou zijn omdat er een "socalled" doodsverwensing in zou staan is natuurlijk flauwekul...dan had je ook kunnen volstaan met het wissen van die enkele post. Bovendien was die doodsverwensing zo volkomen over the top dat een blinde nog zou zien dat dat niet al te serieus te nemen viel.
Dat is dus een onjuiste aanname, de quotes zijn niet verwijderd omdat er een doodsverwensing in de eerste quote stond. Zie mijn uitleg hierboven.
quote:
Ergo..bewust of onbewust...het blijft een vreemde actie waarbij IK er zeker gezien het feit dat je een paar regels hieronder bewijst dat je wel degelijk in staat bent tot begrijpend post en smilie lezen vanuit ging dat het een bewuste actie was.
Ik maak geen onbewuste acties, maar het was iig niet persoonlijk aan jou gericht.

Het een staat los van het ander
quote:
-edit- kleine correctie...u had mij bijna juist begrepen ware het niet dat mijn idee van sluiten van het desbetreffende topic was gelegen in het feit dat het een soort "omgekeerd lemming" topic betrof....
Die term ken ik niet, dus helaas kan ik je daar geen antwoord op geven
quote:
Echter er waren inmiddels al zo veel posts in het topic geplaatst die een meer algemeen " slechte covers" karakter hadden dat de oorspronkelijke valse start al lang en breed was goed gemaakt.[/i]
Nou ja, als je het zo bekijkt had er ook een mergerequest aangevraagd kunnen worden. Maar dan moet dit wel duidelijk aangegeven worden. Als dit voorstel hier gemaakt was had ik daar zeker iets mee gedaan. We doen ons best om het hier zoveel mogelijk in goede banen te leiden, maar we zien natuurlijk ook niet alles. Als er een voorstel gedaan wordt van topic A zou misschien wel bij topic B geplaatst kunnen worden dan valt daar altijd over te praten

[ Bericht 3% gewijzigd door Beathoven op 13-04-2006 00:06:53 ]
  donderdag 13 april 2006 @ 18:04:02 #198
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36928473
quote:
Op woensdag 12 april 2006 23:51 schreef Beathoven het volgende:

-knip-
vriendjes?
pi_36942822
quote:
Op donderdag 13 april 2006 18:04 schreef Jappie het volgende:

[..]

vriendjes?
ok
  vrijdag 14 april 2006 @ 09:11:38 #200
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_36944900
Beathoven, goedemorgen.

Is het geen goed idee om een centraal topic te openen over Wereldmuziek net zoals Bands en Artiesten en de Concertagenda?
Ik stel voor om per land een subtopic te openen, bijvoorbeeld India - Ravi Shankar, Georgië - Ensemble Tiblisi, Portugal - Amalia Rodrigues, Zuid Afrika -Ladysmith Black Mambazo etc.
Er zou nog een speciaal topic kunnen komen voor artiesten die verschillende stijlen met elkaar combineren zoals Evoaka, Afro Celt Sound System etc.

Ideetje??
Non possumus non loqui
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')