Ja ik meende dat giel een fokker isquote:Op zondag 12 maart 2006 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik weet wel dat Fok weleens wordt aangehaald als bron voor leuke weetjes op de radio, of onderwerpen om te bespreken op de radio. Vooral bij 3fm gebeurd dit geloof ik nogal eens.![]()
uiteraard, maar stiekem ben ik toch benieuwdquote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
Fok! kan behoorlijk uithalen als het om relatief kleine verkiezingen gaat.
Politiek stelt het niet zoveel voor, omdat er onder de gebruikers op dat vlak grote verdeeldheid bestaat.
wie is ie dan hier, of leest hij alleen?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ik meende dat giel een fokker is![]()
ik weet geen details, heb het ooit ergens gelezen, ff googlenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:54 schreef -God- het volgende:
[..]
wie is ie dan hier, of leest hij alleen?
Daarmee bewijs je vooral dat Fok! bevolkt zou kunnen worden door hersenloze zombies die het liefste met de grote massa meebewegen en niet zelfstandig kunnen denken ...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bijvoorbeeld, iemand in de politiek laten stappen en er massaal op stemmen (achterlijk voorbeeld maar je snapt em wel)
niet zo negatief, zie het als een soort test, denk aan de film "The Wave" als je die kent.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Daarmee bewijs je vooral dat Fok! bevolkt zou kunnen worden door hersenloze zombies die het liefste met de grote massa meebewegen en niet zelfstandig kunnen denken ...
Natuurlijk, dat zou wel eens mogelijk kunnen zijn ...
Vandaar dat jij een account hebt...quote:Op zondag 12 maart 2006 22:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Daarmee bewijs je vooral dat Fok! bevolkt zou kunnen worden door hersenloze zombies die het liefste met de grote massa meebewegen en niet zelfstandig kunnen denken ...
Natuurlijk, dat zou wel eens mogelijk kunnen zijn ...
De LPF-fractie heeft haar eigen account, en een paar individuele politici ook, die ooit op het forum geïnterviewd zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:08 schreef Lippie85 het volgende:
Ik ben welke BN'ers er echt allemaal een account hebben. We kennen natuurlijk Lucille, maar das niet eens een vrouw
En Fok heeft zoveel invloed dat het zelfs door de Telegraaf wordt overgenomen...
Welke echte bekenden zullen er een account hebben, en onder welke naam?
spannend, maar nu weer ontopicquote:Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef Alexxxx het volgende:
[..]
De LPF-fractie heeft haar eigen account, en een paar individuele politici ook, die ooit op het forum geïnterviewd zijn.
Verder nog wat (semi-)BN-ers die over zichzelf praten in IDO en (H)BB dacht ik
Ik zou niet eens raar opkijken als Floortje (van Idols ja) een account zou hebben en proberen zieltjes te winnen in het Idols forum...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De LPF-fractie heeft haar eigen account, en een paar individuele politici ook, die ooit op het forum geïnterviewd zijn.
Verder nog wat (semi-)BN-ers die over zichzelf praten in IDO en (H)BB dacht ik
En dat wil ik nou juist proberen, hoeveel invloed kan fok hebben op nederland, vandaar dat ik cijfers nodig heb, hoeveel fokkers zijn er in nederland?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het woord macht niet helemaal op z'n plaats is. Dat FOK! enige bekendheid heeft in medialand en dat de discussies gevolgd worden door sommige opiniepeilers wil nog niet zeggen dat onze site ook macht heeft. Ik heb nog geen kabinet zien vallen door FOK! Zelfs geen persoon die moest aftreden.
Misschien moeten we beter ons best doenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:15 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het woord macht niet helemaal op z'n plaats is. Dat FOK! enige bekendheid heeft in medialand en dat de discussies gevolgd worden door sommige opiniepeilers wil nog niet zeggen dat onze site ook macht heeft. Ik heb nog geen kabinet zien vallen door FOK! Zelfs geen persoon die moest aftreden.
En we hebben natuurlijk onze dictator Yvonne.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:13 schreef crackhead het volgende:
Als Danny zegt dat ik iets moet doen volg ik blindelings zijn bevelen.
http://forum.fok.nl/user/history/144206quote:Op zondag 12 maart 2006 23:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En dat wil ik nou juist proberen, hoeveel invloed kan fok hebben op nederland, vandaar dat ik cijfers nodig heb, hoeveel fokkers zijn er in nederland?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |