1. (1) Chiel-Montagne 1681quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:41 schreef XL het volgende:
[..]
1. (1) Chiel-Montagne 1533
2. (3) Elikian 1490
3. (2) XL 1431
4. (4) Juan Zueco 1341
5. (5) Butra 1305
![]()
Waar wil je precies aan meedoen?quote:
We spelen twee spelletjes.quote:Op maandag 3 april 2006 22:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nou, ik wil gewoon meeraden met jullie, maar ik weet niet precies hoe het werkt![]()
Oh ja! Het is geen spelletje, maar oorlog!quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:07 schreef XL het volgende:
[..]
We spelen twee spelletjes.
TM (www.tennismanager.nl)
en
MV (http://members.home.nl/elikian/NL/)
Het Argentijnse tennisseizoen begint volgende week.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:24 schreef Norrage het volgende:
mitt is wel ten onder gegaan aan de TM. Er zijn bijna geen Argentijnen meer over die hij kan kiezen
Nalbandianquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:24 schreef Norrage het volgende:
mitt is wel ten onder gegaan aan de TM. Er zijn bijna geen Argentijnen meer over die hij kan kiezen
Is wel een verslaving van me geweest. Nu is het te makkelijk geworden.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:51 schreef suus21 het volgende:
Wie van jullie speelt ook Topspin op de xbox?
topspin niet!quote:Op woensdag 5 april 2006 16:47 schreef Norrage het volgende:
ik niet....maar tenniscomputerspellen zijn ook altijd zo slecht en onrealistisch
Ah! Je zit op het punt dat je Hewitt zonder puntverlies een double bagle om de oren zwiept. Dat is inderdaad het moment om tegen andere menselijke spelers te gaan spelen. Ik vond destijds mijn huisgenoot bereid te helpen in mijn verslaving. Nu doen we soms nog wel eens een avondje met zijn vieren, dat kost altijd veel bier.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:08 schreef suus21 het volgende:
en XL ik daag je uit, wel om te dubbelen dan. Vanavond!
Online heb ik altijd moeten missen. Mijn xbox is ietwat illegaal. Anders was ik misschien ook nog wel verslaafd.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:55 schreef suus21 het volgende:
nee hoor ik speel het spel al 2 of 3 jaar maar het online spelen (dubbelen) blijft leuk...tegen de computer is niks aan
Nee. Als mijn xbox online komt bannen ze hem.quote:Op donderdag 6 april 2006 14:42 schreef suus21 het volgende:
oh jammer dus dan kunnen we niet tegen elkaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |