we hebben hem allemaal, dus hij maakt geen verschil uit voor onze onderlinge ranking.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoezo, doet die niet mee ????
Hewitt heeft geen punten te verliezen, kan er alleen maar winnen (aan het budget denken he). Daarnaast is hij steeds goedkoper. Z'n loting is wel klote.quote:
Ja, je koopt spelers aan het begin van de week voor het bedrag wat overeenkomt met de ATP-punten en je verkoopt ze aan het einde van de week voor het bedrag wat ze dan waard zijn. Over de winst in ranking betaal je rente.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:57 schreef Norrage het volgende:
Spelen resultaten van vorig jaar bij de MV mee dan?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:38 schreef suus21 het volgende:
hoe kom je erbij dat hij niet meedoet?
Bron..?
J.quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:35 schreef XL het volgende:
we hebben hem allemaal, dus hij maakt geen verschil uit voor onze onderlinge ranking.
Onderschat Wawrinka niet. Ik heb een zwak voor die man, waarschijnlijk sinds het middelvinger-moment in de Davis Cup. Leuke speler waarvan ik het idee heb dat hij onder zijn kunnen speelt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef suus21 het volgende:
die Murray daar kun je ook niet van op aan...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:27 schreef XL het volgende:
Onderschat Wawrinka niet. Ik heb een zwak voor die man, waarschijnlijk sinds het middelvinger-moment in de Davis Cup. Leuke speler waarvan ik het idee heb dat hij onder zijn kunnen speelt.
quote:
Deze ga ik niet inkoppen hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef Juan Zueco het volgende:
Moge die andere kut-Rus ook verliezen.
J.
Thank you Tim.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef Juan Zueco het volgende:
Moge die andere kut-Rus ook verliezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |