Onderschat Wawrinka niet. Ik heb een zwak voor die man, waarschijnlijk sinds het middelvinger-moment in de Davis Cup. Leuke speler waarvan ik het idee heb dat hij onder zijn kunnen speelt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:54 schreef suus21 het volgende:
die Murray daar kun je ook niet van op aan...
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:27 schreef XL het volgende:
Onderschat Wawrinka niet. Ik heb een zwak voor die man, waarschijnlijk sinds het middelvinger-moment in de Davis Cup. Leuke speler waarvan ik het idee heb dat hij onder zijn kunnen speelt.
quote:
Deze ga ik niet inkoppen hoor.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef Juan Zueco het volgende:
Moge die andere kut-Rus ook verliezen.
J.
Thank you Tim.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:19 schreef Juan Zueco het volgende:
Moge die andere kut-Rus ook verliezen.
Vamos Moya!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:41 schreef Norrage het volgende:
Je hebt een aardig teampje bij elkaar Juan, dezelfde spelers als ik maar in de plaats van Nadal heb je 20 andere of zo...
Gaat goed in de tweede set!quote:
Duidelijk. Budget natuurlijk. Bij de TM zal het harder aankomen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:23 schreef XL het volgende:
Ik dacht even lekker Nadal weg te strepen, blijkt niemand hem meer te hebben![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:14 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Duidelijk. Budget natuurlijk. Bij de TM zal het harder aankomen.
J.
Vorige week was hij ook al te duur en toen had vrijwel iedereen hem.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:14 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Duidelijk. Budget natuurlijk. Bij de TM zal het harder aankomen.
J.
Maar vorige week had hij geen finaleplaats te verdedigen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 02:52 schreef XL het volgende:
[..]
Vorige week was hij ook al te duur en toen had vrijwel iedereen hem.
Malisse dan is wel lekker strepen.
of Massu.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:37 schreef Butra het volgende:
Cursusje wedstrijd weggeven? Bel Baghdatis.
Massu kwam in de eerste en in de tweede tiebreak zelf van grote achterstand terug.quote:
4-2quote:Op maandag 27 maart 2006 20:14 schreef Juan Zueco het volgende:
Tursunov heeft geen break achter gestaan in de derde.
J.
Dmitri stond 4-2 voor (en 3-1), maar liet zich telkens terug breken.quote:
Ik zal beter opletten voor ik me zorgen ga maken dan.quote:Op maandag 27 maart 2006 20:21 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Dmitri stond 4-2 voor (en 3-1), maar liet zich telkens terug breken.
J.
Op naar Federerquote:Op maandag 27 maart 2006 20:29 schreef Juan Zueco het volgende:
Dondert niets, weer 8 punten extra!![]()
J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |