quote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef beefcake het volgende:
Hier mijn lekker ding
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
ik wil wel een poging wagenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef jessie het volgende:
Jajaj zelf genomen. Leuk zijn ze he.
Die 2e vind ik ook helemaal geweldig.
Ik ga binnenkort eens vragen of iemand hem kwa kleur ofzo nog wat mooier kan krijgen. Deze zijn zeg maar zo gemaakt en aan bijwerken doe ik niet, omdat ik het niet kan
Ja inderdaad! Heerlijk zijn ze, de net-uit-bad-kindertjesquote:Op zondag 12 maart 2006 22:00 schreef m@x het volgende:
Wat ziet ze er lekker fris en zacht uit!
Oh echt waar? Dat wist ik niet dat ze dat zo deden, wat knap he?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:40 schreef Githa het volgende:
Igraine, dat donkere is wond/korst, hechtingen zitten er wel maar grotendeels hebben ze het open gelaten door die huidtransplantatie, dan tillen ze de bestaande huid op, leggen er een nieuw stuk onder en leggen de oude huid weer terug. Zo hopen ze dat het dan gaat hechten.
Natuurlijk zijn er ook wel hechtingen gebruikt, maar die zijn al zowat genezen
* Jelief gaat camera er bij halen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:43 schreef _evenstar_ het volgende:
jordy stoer ventje , je handje ziet er mooi uit![]()
Sara pretbekkie, en idd maar het bedje wat lager fuente![]()
Ik wil verse merlijntjes en emma's en maxjes en ambertjes en jolietjes en mariatjes yorram en chiara's en en en ... alle andere mooie kindjes die ik vergeet!
auquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:42 schreef Rottdog het volgende:
Statische Jolieals het vaak gebeurt een punaise in de hak van de schoen drukken
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:59 schreef Girly het volgende:
ik weet nie waar ik ze anders moet posten, dus doe ze maar even hier
de foto's van ons mannetje![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
deze gisteravond ff gemaakt
[afbeelding]
als ze te groot zijn,kan een modje ze dan wat kleiner maken? want ik krijg het nu niet voor elkaar
Ze heeft nu eenzelfde soort groene ogen maar nog steeds dezelfde wimpers...quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:27 schreef Githa het volgende:
Oe Carmen, wat ben jij lekker geconcentreerd aan het kleuren...
en wateen blauwe ogen met super lange wimpers op de onderste foto*zucht*..
Oeh! Is dat weer? Goed idee!quote:Op zondag 19 maart 2006 09:10 schreef Stiekemurd het volgende:
Jaaaa echt leuk Tex!!! Lekker ding die Noah, mss weer leuk voor de Etos babyfoto??
Andere kindjes ook leuk natuurlijk
Bamibal volgens Suusquote:Op zondag 19 maart 2006 12:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Noah, wat kan jij mooi schilderen!En wat is zo'n zitzak lekker he? Mooie foto´s, Texelonia!
En ik zag lieve Zoë voorbij komen.
En een smikkelende Djulianen Suus met een mooi Bambibal!
Dat dacht ik ook gelijk, Bixquote:Op zondag 19 maart 2006 15:47 schreef bixister het volgende:
wat een lief maxje!hij doet me wel wat denken aan christan-als-baby.
Hij vindt muziek geweldig. Zodra hij de MP3-speler te pakken heeft dan moet hij aan en dan moeten de dopjes in zijn oor en zit Kai op de maat mee te wiegen. Gisteren waren we ergens op visite en daar hadden ze de DVD van live-aid aanstaan en toe "bittersweet symphony" begon ging hij helemaal uit zijn dak. Mijn kind heeft smaakquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 19:40 schreef m@x het volgende:
[..]
Hij vindt muziek geweldig. Zodra hij de MP3-speler te pakken heeft dan moet hij aan en dan moeten de dopjes in zijn oor en zit Kai op de maat mee te wiegen. Gisteren waren we ergens op visite en daar hadden ze de DVD van live-aid aanstaan en toe "bittersweet symphony" begon ging hij helemaal uit zijn dak. Mijn kind heeft smaak![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef jessie het volgende:
Kijk eens op de 1e pagina hier spuuglokje
(die jurk die ze op deze foto aanheeft is echt hoog favorietspuuglokje )
Da's alweer een week geleden ja!quote:Op zondag 12 maart 2006 23:06 schreef Spuuglokje het volgende:
Jessie, wat heb je toch prachtige meiden.![]()
Nee, kijk maar eensquote:Op zondag 19 maart 2006 22:25 schreef bixister het volgende:
christan, staat je super dat nieuwe haar!!(en grappig rewimo, dat jij dat ook zag. ik dacht juist dat jij vast veel meer verschillen zou zien en 't maar een rare vergelijking van me vond...
)
nee, dat gebeurt hier in ieder geval niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef Lishe het volgende:
Ze was zo stoer... En de kapper was ook super! Eerst ging ze haar handjes natspuiten, daarna haar haren. En ze nam echt de tijd. Ze had wat haren ápart gelegd´en die kregen we in een zakje mee naar huis. En we mochten niet betalen! Omdat het zo snel klaar was! (Dat gebeurt toch nergens meer??)
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:15 schreef coolbabe het volgende:
NoahWat lijk jij op je vader zeg
Hele leuke foto`s tex
Grappig dat je dat vindtquote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef Sugar het volgende:
Tot slot: Noah in zitzak, wat mooi, lief en leuk is ie! Volgens mij ben jij ook heeeeeeeeel trots op 'm, he Tex?Dat spreekt uit je soort foto's, vind ik!
![]()
Nog steeds van die prachtige ogen, super hoor!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:24 schreef Jambo het volgende:
Dank jullie wel voor alle lieve reacties op Melvins foto's.![]()
Doordat ik thuis voorlopig geen internet meer heb lurk ik meer dan dat ik post. Ik kan op m'n werk nl. wel op internet, maar heb dan helaas geen tijd om te reageren.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:21 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Myrthe wat een leuke foto'sen zo te zien sta jij ook al behoorlijk goed op je benen. Baby Myrthe is echt helemaal weg
![]()
Ik ook Spuuglokje, maar ze raakt compleet in paniek als ik de vleugeltjes omdoe. Maar we laten haar uiteraard geen seconde alleen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Heel leuke foto's Ladybos.Ze heeft zo te zien een favoriete slaaphouding, nietwaar? Zo op de rechterzij met de beentjes over elkaar.
En die foto met dat flesje drinken dat ze wil hebben, haha
En ook lekker in het zwembad! Alleen geen zwemvleugeltjes om... dat vind ik heel eng.
Hi hi hi.. ja iddquote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef Vicky het volgende:
Jonnetje volgens mij is het nu de 3e 4e.... heb even wat foto's erbij gezet
doe maar....quote:Op maandag 27 maart 2006 09:32 schreef Githa het volgende:
huh? als ik je quote staat er [url]
maar zal ik eens voor je proberen ?
wat toevallig, Maxim heeft dat van zijn omi en opi gehad vorige week donderdag (oma en opa van mama dus), er zat ook nog zon leuk kruiwagentje bij, bij jou ook Benthe?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef Stiekemurd het volgende:
Leuke fotos weer
Maxim, Benthe heeft net zo een emmertje schepje etc. gekregen van oma van het weekend
quote:Op maandag 27 maart 2006 19:11 schreef jessie het volgende:
En die neusie neusie foto vn Maria met mams vind ik helemaal superWelke moeder doet dat niet, zo leuk om te doen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |