Kijk voortaan eerst even op de site van de RUG, wat TS aangeeft.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:15 schreef McCarthy het volgende:
wat ga je dan precies managen vraag ik me af? Technologie? Hoe moet ik me dat voorstellen? dat je tegen de hoogleraar wel eventjes gaat vertellen wat hij moet onderzoeken?
quote:Technologiemanagers hebben technisch‑commerciële functies op afdelingen die zich bezighouden met marketing, productieplanning en ‑management, vervoer en distributie of productontwikkeling, en in de kwaliteitszorg en het onderhoud. Je komt ze tegen in de petrochemische industrie, de metaalverwerking, de voedingsmiddelenindustrie, banken, verzekeringsmaatschappijen en het midden‑ en kleinbedrijf.
hoe praat je de 17-18 jarige scholier naar de mond? Zo dusquote:Op maandag 13 maart 2006 13:40 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kijk voortaan eerst even op de site van de RUG, wat TS aangeeft.
[..]
Ik doe een soort gelijke studie, opleiding is hbo taal schaam je, en ik vind het een interessante studie waar je behalve het bedrijfskundige deel (waar je een van de 1000'den op jaarbasis bent) ook nog wat andere dingen leert behalve de algemene dingen.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Precies, RUG probeert met zo'n leuk stukje tekst scholieren over te halen. Daarom vraa gik hier om ervaringen van mensen die deze opleiding hebben gedaan.
soortgelijke is één woord, schaam je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 04:10 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ik doe een soort gelijke studie, opleiding is hbo taal schaam je
[..]
Ik zeg bier, maar alsnog bedanktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:08 schreef Doderok het volgende:
[..]
soortgelijke is één woord, schaam je.
Kan je dat toelichten?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
TeMa is kut!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |