Sterkte.... dat soort dingen zijn gewoon kut om t zo maar even te zeggen.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, een nieuw topic dus
Ik ben vandaag voor het laatst naar mijn opa geweest. Hij was helemaal geel en opgezwollen, en zijn bloeddruk moesten ze na 3 pogingen met de hand meten omdat hij buiten het meetbereik van de apparatuur vielMaar het kan nog wel weken duren voor hij echt overlijdt
Was zwaar. Ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen....
damn, kunnen ze hem niet helpen? apparatuur uit ofzo?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, een nieuw topic dus
Ik ben vandaag voor het laatst naar mijn opa geweest. Hij was helemaal geel en opgezwollen, en zijn bloeddruk moesten ze na 3 pogingen met de hand meten omdat hij buiten het meetbereik van de apparatuur vielMaar het kan nog wel weken duren voor hij echt overlijdt
kan ik begrijpen ja, lijkt me ook geen mooi laatste beeld om te onthoudenquote:Was zwaar. Ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen....
Ja nou ja, ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, gedaan wat ik wilde doen, het is goed zoquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Sterkte.... dat soort dingen zijn gewoon kut om t zo maar even te zeggen.
Nee, daarom heb ik ook geen foto's gemaakt, en hou ik het bij de herinnering van afgelopen septemberquote:Op zondag 12 maart 2006 21:09 schreef qu63 het volgende:
kan ik begrijpen ja, lijkt me ook geen mooi laatste beeld om te onthouden
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
mja, een nieuw topic dus
Was zwaar. Ik had zo gehoopt dat het mee zou vallen....
ik heb gelukkig niemand achteruit zien gaan, dus ik weet het niet precies natuurlijkquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik ook geen foto's gemaakt, en hou ik het bij de herinnering van afgelopen september
Toen zijn we nog door de duinen gaan crossen met zijn electromobielquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik ook geen foto's gemaakt, en hou ik het bij de herinnering van afgelopen september
Mja in dit soort situaties weet ik niet altijd iets te zeggen, dus kan ik me beter maar stil houden.quote:
Ja, dat kan ik begrijpen. Hoewel je niet echt iets verkeerd kunt zeggen hoor, denk ikquote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja in dit soort situaties weet ik niet altijd iets te zeggen, dus kan ik me beter maar stil houden.
Ow ik wil dan wel eens over iets heel anders beginnen of iets zeggen om mensen gerust mee te stellen maar dan doe ik t tegenovergestelde, daar ben ik heel goed inquote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik begrijpen. Hoewel je niet echt iets verkeerd kunt zeggen hoor, denk ik
Ach, zou je echt iets verkeerds zeggen, dan denk ik gewoon "dat kon ze niet weten"quote:Op zondag 12 maart 2006 21:37 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ow ik wil dan wel eens over iets heel anders beginnen of iets zeggen om mensen gerust mee te stellen maar dan doe ik t tegenovergestelde, daar ben ik heel goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |